Kirjoittaja Aihe: pitsikansihonda  (Luettu 3830 kertaa)

Tammikuu 08, 2018, 20:23:14 ip
Luettu 3830 kertaa

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
jostain tupsahti tommonen linkki eteen ja kävin siellä ihmettelemässä joutessani mitä niitä on ollut autoja ja mopoja, jotain 35 kaikkiaan

https://asiointi.trafi.fi/fi/web/asiointi/henkiloasiakkaat/tieliikenne/tarkista-ajoneuvon-rekisteritiedot

siinä sitten kun niitä katteli selvis että mulla noin 1994-1998 ollut pitsikansihonda vm. 82 on nykyään museorekisterissä

kun sen ostin siinä oli 4-1 putki mutta sain mukaan täysin mädät alkuperäiset 4-4 putket joiden juurikäyriin sitten sovittelin 4-2 siton putket

no mulla on tallessa kait ne alkuperäiset 4-4 putkien jatkokohdan suojapellit

sehän oli aika korkea pyörä että kun ostin sen niin penkki oli koserrettu matalaksi, sitä täytin sitten telttapatjalla mitenköhän mahtaa olla nykyään

kilpi oli AU-xxx että mahtaako olla jollakin kerholaisella tuo ajokki

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 09, 2018, 16:30:44 ip
Vastaus #1

Pekka Puoskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • naavaparta
Naruskan Kontiorallissa 2004 telttailin juuri tuollaisen Hondamiehen naapurina.

Meillä molemmilla oli -82 malliset pyörät, minulla GSX 1100 S Katana.
Olin edellisenä talvena saanut Katanan valmiiksi ja Norjan reissulta paluumatkalla.

Juhlittiin Unkarilaisen porukan kanssa nuotiolla niin ahkerasti että kuvia ei tullut pyöristä otettua.
Lähtö viivästyi seuraavan päivän iltaan, ja hyvä olikin.
Ennen Sallaa oli jo ensimmäinen puhallus.

Ylikosken Paulilta saattais löytyä kuvia koska minun pyörästä oli kuvan napannut.

Miksi muuten Hondaa kutsuttiin pitsikansihondaksi?

Tammikuu 09, 2018, 20:08:34 ip
Vastaus #2

Risto Saastamoinen

• Vieras
Alkuperäisen tuutin kansi on pöydälle heitettynä kuin lankunpätkä ja tuon kansi kuin pikku pätkä nätisti virkattua pitsiä. Ihme miten sellaisella kannella on saatu tuuttiin se "repivä" kiihtyvyys aikaseksi...

Tammikuu 09, 2018, 20:42:47 ip
Vastaus #3

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
joo siihen oli saatu vain 10 heppaa lisää tuutista pitsikanteen, venttiilien säätö paloilla, tarkkana pitää olla, kun vaihtaa palaa ja painaa venttiilin alas niin jos vastapuolen vena on auki niin siitä seuraa isompi homma, ittelle ei käynnyt mutta tarinoita on kuultu