Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän romppeittein kuvia  (Luettu 3467 kertaa)

Tammikuu 07, 2018, 10:17:34 ap
Luettu 3467 kertaa

PenttiXS2jammuDanbom

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jollet päässyt paikalle ja kiinnostaa että mitä oli tarjolla niin tässä olisi pieni kuvakavalkaadi kännykällä tallennnettuna sieltä.
https://pd.kuvat.fi/kuvat/Pr%C3%A4tk%C3%A4t+-+Motorcyklar+-++Motorbikes/Rompetorit/Jyv%C3%A4skyl%C3%A4n+rompetori+2018/

Pena

Tammikuu 07, 2018, 12:00:59 ip
Vastaus #1

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Hienoja kuvia!

Piikkihonda siinä yhdessä kuvassa toi mieleen oman projektini vuodelta 1986. Silloin olin 15-vuotias ja mun vasta hankittu Honda oli 13... Punainen lampunkoppa, mustat lampunkorvat, turkoosit etuiskarien putket, tummanvihreä tankki ja tummansiniset sivukopat. Satula verhoiltu jollain kumilla, ja ihan pakko se oli saada :)

Taas harmittaa kun ei saanut aikaiseksi lähteä. Jos vaikka Teivoon sitten kun se on tossa melkein vieressä.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Tammikuu 07, 2018, 15:04:34 ip
Vastaus #2

PenttiXS2jammuDanbom

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näyttäs olevan vähän eri meininki, kuin Lohjalla.          Josko ensvuonna sais itsensä liikkeelle.

En kiittele kuvista, kun se on naivia, mutta sanotaan nyt vaikka Pentille armeijan malliin, että; jatkakaa samaan malliin.  ;)

Jatkan samaan malliin  ;D ja kyllä mä suosittelen tätä Jyväskylän reissua kaikille. Niistä missä itse normaalisti käyn niin tämä ja Forssa ovatten ykköset.