Tervehdys!
Ihan hyvä maku jäi tapahtumasta.
(ja rompparit oli ainakin itselleni vain yksi osa mahtavan hauskan viikonlopun tapahtumista.. bändejä, brittitallimeininkiä, italosaunailtaa, pyöräkauppojen hierontaa.. )
Liekkö olen tottunut kun ei nuo kippo -ja kuppikauppiaat sattuneet niinkään pahasti silmään kuin aiemmin.
Kun on nuo jokseenkin kaikki harrastekohteet aika pieninä erinä valmistettuja laitteita niin ei löytynyt osia.
Varaosakirjan kopioita olin tuttua pyytänyt tuomaan tyrkylle ja ekstrana löytyi koneen tiivisteitä..
Aivan mahtava oli tavata vanhoja tuttuja, sopia kahvitellessa kesän kokoontumisten järjestäjistä ym.
Olihan siellä muutoinkin monenmoista katsottavaa tarjolla: Bonnevilleä, Commandoa, Jammu kilpuria..
Luulen että Roudon Rikun paikalle roudaama "halsteri "Bemu taisi olla sama pyörä joka oli eka oma bemuni...Talvirallituttu Olli oli tuonut talvirallimoponsa näytteille..
Oli hieno kuulla JL mecanican kuulumiset ja nähdä kisa Bimota valmiina..
Ja vanhojen Italiano laitteiden harrastajana olin erittäin tyytyväinen kun onnistuin tapaamaan siellä entisen maahantuojan ja sain häneltä tietoja heidän maahantuomistaan laitteista ja niiden määristä.
Kertakaikkisen onnistunut viikonloppu.
Muutoinhan harrasteemme vaikuttaa yleisellä tasolla aika alavireiseltä? (näin suppeasti katsoen eli vain aika-ajoin pelkästään foorumia seuraavana ja rallissa useimmiten käyvänä) Mutta onneksi on vielä hienoja valonpilkahduksia kun upeita pyöriä valmistuu ja hankitaan ja vanhat jaksaa heilua! On ollut aivan mahtava kun ikäluokkani "jäärät" saa hankittua lopultakin niitä unelmiensa pyöriä! (manxeja, desmoja, ysikawoja, bimotoita, ärriä, inkkareita jne..)
Ja itsekkin olen tyytyväinen kun talliin on siunaantunut niitä omia unelmalaitteita.
Eli taudinkuva ei ota hellittääkseen!
(vaikka hankintoja tulee säännöllisen epäsäännöllisesti niin pientä paranemista on kuitenkin havaittavissa (?) ettei talliin oteta enää edes bisneksen takia itseä kiinnostamattomia laitteita) .
Olkaahan ahkeria talleissa!
Jos sitä jonkun mr-pyörän saisi taasen aikaiseksi rikastuttamaan paikkakunnan liikenteessä näkyvää vanhojen pyörien kantaa. T Juise