Nythän ne juo jotain hopeavettä joka lääkäreiden mielestä myös myrkkyä mutta kirjasinmetalli on rahanarvoista kun parantaa lyijyluodin ominaisuuksia just sisältämänsä antiminin takia. Kemiran ampumarata pantiin kiinni kun joku laborantti sai päähänsä että sieltä tulee lyijyhöyryä, oli se kiva hakea piekkarin pateja ja asekaapin avaimen. Avain oli symboolinen ele kun mulla oli yleisavaimet, oikein ku vitutti niin pieni ampumasessio teki gutaa. Ei niistä poikain isommista reukuista mitään lyijyhöyryä tullut kun niihin piti laittaa tulikilvet kuparista persiiseen ku pati olis sulanut piippuun muuten. No nyt on koko tehdas kiinni, seuraamme pukinjärven ja maa alueiden puhdistusta. Lehdessä EX Kemiralainen sanoi et maan vaihto maksaa reilu 100 miljoonaa, ne on peitetty 6M paksulla maakerroksella ja komeet männyt kasvaa. Viherpiiperöt ottaa näytteet 60Cm porillansa, niin kuin jenkit kun ostivat suojain tehtaan. Mulla oli vene silloin sielä ja nauroin tutkimusta kun pari metriä maata pantu päälle ja kyynärän mittaisilla vehkeillä kairattiin etteivät osta myrkkyä. Hieno alue ja vain fosforikaivon reunoilla ei nurmikko oikein kasvanut, petankia sielä pelattiin ja pojat kyllä saunan päälle uivat järvessä. Voi mä tiedän monta paikkaa joiden alle on jäänyt myrkkyjä ja tulee jäämään. Kemiran kohdalla on sanottava et puolustusvoimat on osasyyllisiä, missäs savukranaatit tehtiin. Kuinka paljon meiltä pimitetään on uskomaton määrä. Nykyisin teknisen opiston alueella purettiin kolmikerroksinen rakennus ja kaverini isä teki sinne lattiat betonimyllyyn asbestia kun tulee pehmeämpi lattia, kaivinkone kuskilla ei mitään suojaa ja sitten paskan päälle uusi rakennus. Mistä tiedän no kun mulla oli venepaikka sielä, kaverin isä kuoli asbestoosiin.