Kirjoittaja Aihe: Pyrkijä 98cc 1938  (Luettu 4006 kertaa)

Joulukuu 08, 2017, 15:49:00 ip
Luettu 4006 kertaa

Kauko Suntioinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  Tässä joku vuosi sitten oli Huimapyörälehdessä juttu 1938-mallisen Pyrkijä mp:n entistämisestä. Mikähän mahtoi olla lehden numero ja kuka oli tämä "pääentistäjä"? Lehti on valitettavasti minulta kadonnut johonkin ja haluaisin saada lehden tai ainakin kopion siitä entistämisjutusta. Johtuu siitä, että minulla on ollut tallissa jo lähes 30 vuotta juuri se insinööri Heikelän käyttämä Pyrkijä (runkonumero 109), joka siirtyi myöhemmin hänen pojalleen Jaakko Heikelälle ja jolta sain aikoinaan pyörän itselleni lunastaa. Kysymyksessä on siis se ns. alku(koe-)sarjan pyörä. Tarkoitus on vihdoin saada pyörä näytille ja mielellään ensi kesäksi, kun sille tulee ikää jo 80 vuotta. Mahtavaa olisi saada entistäjän puhelinnumero, jotta voisin hänelle suoraan soittaa ja kysellä muutamasta asiasta. Minulle voi lähettää sähköpostia kauko.suntioinen@luukku.com tai viestiä puhelimeen 050-3257053. Kiitos!

Joulukuu 08, 2017, 18:12:40 ip
Vastaus #1

Kauko Suntioinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joku ystävällinen henkilö lähetti minulle entistäjän puhelinnumeron ja sain häneen yhteyden. Kiitos avusta!

Joulukuu 08, 2017, 19:12:37 ip
Vastaus #2

Leo Eiranen

• Vieras
Joku ystävällinen henkilö lähetti minulle entistäjän puhelinnumeron ja sain häneen yhteyden. Kiitos avusta!

Tässä kuva VMPK:n Pyrkijästä entistäjä taustallaan.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 08, 2017, 20:19:14 ip
Vastaus #3

raimo karjalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Rapeneik