Kirjoittaja Aihe: Viestejä tuonpuoleisesta?  (Luettu 4461 kertaa)

Joulukuu 01, 2017, 17:23:19 ip
Luettu 4461 kertaa

Jaakko Latvanen

• Vieras
Täältä kun on kaikkiin kysymyksiin vastaus löytynyt, ja joka alalle on erikoisasiantuntijoita ja -osaajia, ni tälläsellä lähestyn nyt.

Rouvan iphoneeseen, eli puhelimeen, on tullut muutaman kerran tämä sähköposti:

https://drive.google.com/open?id=1dJgMAB4qlpT0wp916m18_EhMGRwNWp2L

Se tulee siis hänen sähköpostiinsa, mutta ei näy tabletissa eikä millään muulla tietokoneella samassa sähköpostiosoitteessa, vain puhelimen saapuneissa sähköposteissa.  Viesti ei aukea, eikä sitä saa poistetuksi.  Häviää jonkun ajan kuluttua itsekseen. Ja tuota sinistä palleroa ei ole kait muissa posteissa koskaan ollut.  Muissa sähköposteissa on tuossa päivämäärän kohdalla siis kyseisen postin lähettämisen ajankohta.

Yrittääköhän Steve Job lähettää asiakaskunnalleen joulutervehdyksiä?  Onko kukaan muu saanut vastaavia?

ihmettellee tännään jaakkovaakko (ja rouvansa, vaikka se ei - toivottavasti - tätä palstaa seuraakaan)

Joulukuu 01, 2017, 19:05:00 ip
Vastaus #1

Taito Nuutinen

• Vieras

Joulukuu 01, 2017, 22:53:19 ip
Vastaus #2

Jaakko Latvanen

• Vieras
Kiitokset Taito linkistä!

Helpotti kummasti (rouvaa); ei ookaan yksin ongelmansa kanssa...  Linkissä sanottiin, että ongelmasta pääsee helposti eroon.  Sitä ei sanottu, että miten.  Tarkottivat kait, että kannattaa vaihtaa antroittiin...

jaakkovaakko

Joulukuu 02, 2017, 08:34:32 ap
Vastaus #3

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jumaa...viestejä ajanlaskun alkuajoilta.Huimaa
tuo digitaalinen äly nykyään.   ::)

Olenkohan jäänyt jotain paitsi kun mulla ei älyluuria ole-
eikä helpolla tulekaan.

t. Markku

Joulukuu 02, 2017, 09:17:41 ap
Vastaus #4

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Saakeli kun olen niin skeptinen, silti väitän Karin mulle antaman etähoidon. Sanoi et mun oma jokin ylimmäinen voima on kasvanut, olen kovasti keskittynyt siihen, omilla ja Karin ohjeilla. Suvussa on ollut verenseisaittuja ja hevonen joka ei antanu katsoa jalkaa niin äitiväinaan isä tuli paikalle ja pani käden hepan otsalle niin se kipeän jalan kenkä saatiin korjattua. Pikkasen tuntuu et jotain olen perinyt, eli viestyjä tuonpuoleisesta voi olla totta. Tuo puhelin huijaus ei ole totta.

Joulukuu 02, 2017, 10:20:25 ap
Vastaus #5

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Sainkohan minäkin eilen viestejä tuonpuoleisesta? Puhelin alkoi piriseen ihan sillä normaalilla soittoäänellään, eikä siinä näkynyt mitään numeroa tai mitään muutakaan. Pimeenä koko näyttö, vain se soittoääni kuului. Puhelimen lokihistoriaan ei jäänyt myöskään mitään siitä soitosta.
 Puhelin ei ole iponi vaan nokia 8.

Joulukuu 02, 2017, 13:38:10 ip
Vastaus #6

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Ei ole mulla ollu ongelmaa. Mulla on mukana puhelin, 12 vuotiaan neitsyen sääriluu, krusifiksi, valkosipulia, hopeavettä, muikkuverkko, tulukset, ikoni, kaljaa, enkelikortit, ja verenpainemittari. Oikeen hälyyttävässä tilanteessa puteli jallua.
Eipä ole tuonpuoleiset tullu vittuileen.

Joulukuu 02, 2017, 17:00:51 ip
Vastaus #7

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Pullo jallua on hyvä jos joku kysyy miksi niin sanot et kaikkien tähden.

Joulukuu 03, 2017, 09:57:31 ap
Vastaus #8

Taito Nuutinen

• Vieras
Kiitokset Taito linkistä!

Helpotti kummasti (rouvaa); ei ookaan yksin ongelmansa kanssa...  Linkissä sanottiin, että ongelmasta pääsee helposti eroon.  Sitä ei sanottu, että miten.  Tarkottivat kait, että kannattaa vaihtaa antroittiin...

jaakkovaakko

Muistaakseni päivitys uudempaan versioon poistaa vian..