Kirjoittaja Aihe: Auton liikennevakuutushinnat  (Luettu 23275 kertaa)

Marraskuu 10, 2017, 23:08:04 ip
Vastaus #15

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Tämmöstä vähän ajattelin, siis autoa

Fiat Barchetta

Nätti on, vaikka viiatti...

Joo vain se on oikiasti petojen sukua !  :P Kone on sama kuin Alfa Romeo 156,ssa 1,8 litrainen Twin Spark Twin Cam, ja kori on alumiinia, mutta silti ruoste on noitten ongelma, siihen eivät pysty muut kuin Italiaanot !

Tuo nimi "Barchetta" on suomeksi "Pieni vene"   ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2017, 23:14:43 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Marraskuu 11, 2017, 00:00:15 ap
Vastaus #16

Jaakko Latvanen

• Vieras
Näkys nettiautossa yks olevan myytävänä melko evukkaasti...
jv

Marraskuu 12, 2017, 05:47:18 ap
Vastaus #17

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
...Ja Euroopan maissa sadoittain. Ehkä Saksasta
kaikkein edukkain ostos?

t. Markku

PS. Ei ne Mazdan avomallitkaan hassumpia liene-ja niitä on kotimaassakin
miltei valita asti.

Marraskuu 12, 2017, 11:51:05 ap
Vastaus #18

Pertti Rintamaki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
https://www.nettiauto.com/mg/mgf/7143512

Tuossa olisi, eikä ole mikään japsi tai viiatti

Marraskuu 12, 2017, 13:52:13 ip
Vastaus #19

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Mixei vaikka tommonen,mulloli tommonen vihree -99 valkoinen sisältä jonka myin vajaa kolme vuotta sitten pois,se oli mulla kahdeksan vuotta enkä joutunut korjailemaan ja ihan ajossa se oli ympäri vuoden.

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/slk/6778577
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Marraskuu 21, 2017, 11:16:09 ap
Vastaus #20

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minut saivat ylipuhuttua ( IF ) vuosi sitten ja otin halvimman kaskovakuutuksen myöskin 27-vuotta vanhaan autoon.
Tarkistin juuri tiedot ja jos itte ajaa auton mettään niin sitä ei korvata !!
Ilkivaltaa, varkautta, paloa ym. kyllä korvataan.
Panee taas harkitsemaan, mitä minä sillä teen, menee 100 euro vuodessa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2017, 11:17:46 ap kirjoittanut Vesa Ukkola »

Marraskuu 21, 2017, 11:24:51 ap
Vastaus #21

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kysyisimpä vielä, eikö kaikkien ajoneuvojen autojen ja moottoripyörien bonus pitäisi olla sama, jos bonus lasketaan henkilön mukaan ?
Ainakin minulla on seisontavakuutuksessa olevien ajoneuvojen bonukset entisellään, eli jokaisella on eri bonus.

Marraskuu 21, 2017, 11:27:28 ap
Vastaus #22

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minut saivat ylipuhuttua ( IF ) vuosi sitten ja otin halvimman kaskovakuutuksen myöskin 27-vuotta vanhaan autoon.
Tarkistin juuri tiedot ja jos itte ajaa auton mettään niin sitä ei korvata !!
Ilkivaltaa, varkautta, paloa ym. kyllä korvataan.
Panee taas harkitsemaan, mitä minä sillä teen, menee 100 euro vuodessa.

Halvin kasko on yleensä osakasko, joka ennen tunnettiin nimellä hirvipalovarkaus.
Siitä tosiaan puuttuu törmäysvakuutus.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Marraskuu 21, 2017, 11:31:58 ap
Vastaus #23

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kysyisimpä vielä, eikö kaikkien ajoneuvojen autojen ja moottoripyörien bonus pitäisi olla sama, jos bonus lasketaan henkilön mukaan ?
Ainakin minulla on seisontavakuutuksessa olevien ajoneuvojen bonukset entisellään, eli jokaisella on eri bonus.

Jos auto on poistettu tieliikennekäytöstä, niin silloinhan bonuksella ei ole merkitystä, kun ei mene vakuutusmaksua.
kannattaa kysyä liikennekäyttööön oton yhteydessä sitä vakuutushommaa, koska ne vakuutukset pitää hinnan takia joka tapauksessa tarkastaa joka yhtiössä. Myös bonuksissa on eroa vakuutusyhtiöiden kesken.

Meidän toisessa autossa kävi niin, että kun vanhaa vakuutusta ei muuta, niin s eon halvempi kuin uusi vakuutus isommilla bonareilla.
Toisaalta, eikös se alennus ole tärkein, loppuhinta ei... ;D
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Marraskuu 21, 2017, 13:25:27 ip
Vastaus #24

Rauno Perämäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nissan  Micran liikennevakuutus Ifissä noin 90 euroa vuosi.

Marraskuu 21, 2017, 13:32:33 ip
Vastaus #25

Rauno Perämäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Ainakin Ifistä olen saanut sekä autoon että moottoripyörään täydet bonukset. Myös seisontavakuutuksellisiin pyöriin. Sinun kannattaa ottaa vakuutusyhtiöön yhteyttä. Ei ne bonukset automaattisesti tule.

Marraskuu 21, 2017, 14:00:55 ip
Vastaus #26

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mulla näky Volovon liikennevakkuutus olevan Tapijolassa 215,41 e/vuojessa.

En ou vertaellu oesko jossae yhtijössä halavenpi, mutta kuvittelen että jos ottasin uuven vakkuutuksen, ni auton ja kuskin ikä huomijoonotettuna maksu suattas jopa vaekkapa noustakkii. ::)
-pena-

Marraskuu 21, 2017, 14:32:28 ip
Vastaus #27

Jussi Kumpu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • S Vileenin sukulais-sielu.

En ou vertaellu oesko jossae yhtijössä halavenpi, mutta kuvittelen että jos ottasin uuven vakkuutuksen, ni auton ja kuskin ikä huomijoonotettuna maksu suattas jopa vaekkapa noustakkii. ::)
Mulla taitaa olla samanlainen ruoska, if on yhtiö, bonarit 80 ja maksu 154,70 €. 60 erkkiä olisi säästö Penalla.
Ja samat bonukset on motskarissakin, fj 1200 jamppi, liikennevakuutus kustantaa 81€/vuosi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2017, 14:37:40 ip kirjoittanut Jussi Kumpu »
Jussi 044 7212497

Marraskuu 21, 2017, 18:52:27 ip
Vastaus #28

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Mulla taitaa olla samanlainen ruoska, if on yhtiö, bonarit 80 ja maksu 154,70 €. 60 erkkiä olisi säästö Penalla.
Ja samat bonukset on motskarissakin, fj 1200 jamppi, liikennevakuutus kustantaa 81€/vuosi.

Ifin laskurin mukkaan alle 10000 km ajoella jäes maksettavvoo 201,45 ekuva vuojessa, eli 14 ekuva siästäsin jos vaehtasin yhtiötä.
Tuon laskin 10 tkm :n mukkaan, nykynenhän on rajottamaton. Vuan millä ne muka kontrolloe ne ajetut kilometrit?
-pena-

Marraskuu 21, 2017, 18:57:04 ip
Vastaus #29

Pentti Vaherkoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Ainakin Ifistä olen saanut sekä autoon että moottoripyörään täydet bonukset. Myös seisontavakuutuksellisiin pyöriin. Sinun kannattaa ottaa vakuutusyhtiöön yhteyttä. Ei ne bonukset automaattisesti tule.

Kaskoon kyllä, mutta liikennevakuutukseen ei. Bonukset menevät ajoneuvoryhmittäin. Täydet bonukset autolla eivät oikeuta täysiin bonuksiin moottoripyörällä.