Petrin tavoin kannatan räväköitäkin keskustelunavauksia, niistä voi lähteä ihan hyviä ideoita liikkeelle!
Taasen esimerkin kautta: Mikkelissä aikoinaan pienellä porukalla (hieman johonkin tapahtumaan kypsähtäneinä) heitettiin huulta että järjestetään sellainen ralli jossa ajatetaan kaikki ensin harhaan, ja jos joku perille löytää niin rahastetaan kunnolla, viedään vähintään kahdeksi tunniksi väkisin kirkkoon istumaan vaikkei haluaisi, mennään metsään katsomaan kranaatin tekemää monttua joka on tosin jo peitetty.. ja ruuaksi kaalisoppaa.. kylmä sauna ilman polttopuita..
No mikä oli tämän irvailun lopputulos: Rottaralli! Yksi parhaiten järjestetyistä tapahtumista.
(todettakoon tässä että rallin toteutuessa ensikertaa olin itse jo muissa maisemissa joten en ole ollut sitä järjestämässä. Kiitokset heille jotka ovat! Muutoin olen kyllä vuosien varrella ollut paljonkin järjestämässä tapahtumia).
Noin muutoin olen edelleenkin sitä mieltä että Veteraaniralli on tarkoitettu vanhoille pyörille. (ja autot ja muut alueen ulkopuolelle. Itselleni ainakin kävisi tälläinen toimintakulttuurin muutos että ajokkini jää joskus porttien ulkopuolelle)
VMPKn jäsenyys ehdot ovat mielestäni eri asia kuin ralli.
Ja voi sitä pj Artsia hieman tsempata että jos kunto antaa myöden niin ulkoiluttaisi edes malliksi jotain vanhaa pyörää

(minä lienee ainoa joka asian ns. ääneen sanoo? tiedätte kyllä mitä tarkoitan..)
Sen suuntaista yritystä on ollutkin että hinnoittelulla suosittaisiin vanhoilla pyörillä tulevia. Kannatan jatkamaan tätä.
Oli muuten tuolla viimevuotisessa rallissa tosi hyvä hyvä meininki. Ja vielä kertaalleen: itse nautin myös tämänvuotisesta pikaisesta käynnistä. Kiitokset järjestäjille.
(Toki myöskin H-D ralleissa Himoksella käyneenä olen kokenut millaiset mahdollisuudet Himos parhaimmillaan antaa)
Eli kannustan rakentavaan keskusteluun ja ideointiin ja jopa periaatteelliseen keskusteluun.
JA vaikka kenenkään mahdollisia mukavia yllätyksiä ei kannata pilata niin kannatan myöskin että seuraavat rallin järjestäjät eivät panttasi ideoitaan vaan toisivat niitä ajoissa esille ja kommentoitaviksi? Ihan heittona vaan..