Kirjoittaja Aihe: Suzuki pe400 öljyt  (Luettu 3495 kertaa)

Heinäkuu 14, 2017, 23:41:35 ip
Luettu 3495 kertaa

Ville Pallari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
mineraali öljyllä 4% suositus. Olen käyttänyt 2,5% täyssynteettistä 2t öljyä, motulin pahalle haisevaa Ester. Sytkänä on vape ja putkena Geoff Morris. Pytty std ja mäntä vakio. Vertailu kohtaa ei löydy. Lähtee pirusti ko lämpenee. Sytykkä on nyt mielestäni myöhäsellä -2mm eykk.
Löytyykö tietäjä ukkoja?

Heinäkuu 16, 2017, 09:07:19 ap
Vastaus #1

Kainulainen Ari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
TER, asiasta toiseen ,susu t500 yms ,2t mpt. miksi ns öljypumppu painaa toiseen piiriin ilmatonta öljyä ja toisessa ns makarooninpätkiä?,oon tarkastanu putket ,ei halkeamia?  onko pumpussa vikaa? kuitenkin kumpikin öljylähtö sykkii samanverran??,.
Yst ter akukoo.

Heinäkuu 16, 2017, 12:03:08 ip
Vastaus #2

Heikki Salmén

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Återfallsgubbe
Minulla oli T500:ssa sama ongelma, joka sitten johti kiinnileikkaamiseen. Olin hommannut uudet putket Marcelilta www.classicsuzukiparts.nl ja kasannut systeemin väärin.

Ne pumpun pään banjopultit ovat pikkuisen lyhempiä kuin sylinterin puoleiset (tai päinvastoin?) ja minulla oli mennyt liian pitkä pultti pumpun puolelle. Pultti pohjasi ja veti ilmaa välistä. Pituusero on vaim muutama milli eli tarkkana saa olla.

terv Entinen Suzukisti

Heinäkuu 16, 2017, 13:12:45 ip
Vastaus #3

Kainulainen Ari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hyvä kiitos, just purin ja hokasin ,nyt tulee hyvin öljyä ,kiireessä tulee tuhrattua hehe, kiitos viel kerran ter aku koo. :)