Kirjoittaja Aihe: Hajoaako Persut?  (Luettu 39760 kertaa)

Kesäkuu 18, 2017, 22:37:36 ip
Vastaus #75

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Länsirannikon aluevastaava on kunniakas virka joten liityn ja hyväksyn. Saako persuja vähän hätyytellä ? naapurin persuedustaja kunnallis kerhosta sanoi mulle että tekevät oman ryhmän, kysyi multa nimeä ja ehdotin Vaasa ensin niin ei ole rasistinen. Kyllä persut nyt hajosi, kiva katsoa mahdollista uutta puoluetta ja vaaleja parin vuoden päästä. Soini sai pitää hillotolppansa hyvin arvettalien valheihen ja loikkarina joita halveksi. Ensi vaaleissa on muutama takarivin paikka ja puolue kuihtuu pois. Käy kyin SMP:lle tosin Soinia ei kanneta ulos kuten Vennamoa, kehtaako tulla edes ehdokkaaksi.

Meidän uusi puolue jatkaa kasvua, länsirannikolla kaljaa riittää.

Tietokilpailukysymys: saako persuja hätyyttää?
Vihje: saa!

Kesäkuu 19, 2017, 07:50:53 ap
Vastaus #76

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
Eilen kiinnitti huomiota, kun aika usea vastaantulija tervehti nostamalla käden reilusti ylös, kun useimmiten se tapahtuu enemmän sivusuuntaan.
Heräsi epäilys noiden puoluekannasta.  :P
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Kesäkuu 19, 2017, 15:19:53 ip
Vastaus #77

Kari Vähäkainu

• Vieras
"Oon valmis vetään vaikka syanidia. Viiiiiitsi vitsi, siitähän menee ainaskin maha kuralle"

Eikä mene! Ainakaan kunhan ei ota liikaa. Syanidi tarpeeksi pienenä annoksena voimistaa sydäntä, liian suurena annoksena heikentää aika dramaattisesti. Minulle väitettiin aikoinaan sydänlääkkeiden sisältävän syanidia, minun piti aloittaa lääkkeiden otto mietoina tabletteina ja pikkuhiljaa vaihdettiin tehokkaampiin jotta kroppa tottuisi myrkytystilaan. Kerran otin erehdyksessä parin tunnin välein tupla-annoksen ja oli todella lähellä käydä kylmät. Sen jälkeen olen kyllä ollut hemmetin tarkkana lääkkeiden oton kanssa.

Kesäkuu 19, 2017, 19:48:37 ip
Vastaus #78

Niilo Nikkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mielenkiintoista politiikkaa tuo Persun repeäminen. Tumpuloivat soinilaisista UVA:n tai UV:n ja siitähän tuli hilpeäti Uuvatti. Urbaanin sanakirjan mukaan Parkanossa uuvatti tarkoittaa typerystä, pösilöä - muualla maassa se tarkoittaa raivoisaa onanointia. Eipä siis ihme, että nimi haluttiin pikimmiten muuttaa. Syntymässä on Sininen tulevaisuus. Nimi tuo mieleen takavuosien Sininen enkeli suosikki cocktailin, mikä tehtiin vodkasta Bollsin Parfait d'Amour likööristä ja Spritestä. Sininen tulevaisuus drinksun voisi tehdä seuraavasti:

4cl Parfait d'Amour
4cl halpaa giniä eli siniä, kuten vanhat tarjoilijat sanovat.
8cl tonicia
jäämurskan kera sheikkeriin ja raivoisaa ona.. hölskyttelyä.
Otetaan kaksi cupé lasia, joihin tehdään sitruunan avulla sokerireunus (vaihtoehtoisesi voi tehdä suolareunuksen). Jaetaan drinkki laseihin ja koristellaan hillosipulilla.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2017, 23:41:15 ip kirjoittanut Niilo Nikkonen »

Kesäkuu 19, 2017, 20:07:56 ip
Vastaus #79

Kari Vähäkainu

• Vieras
4 sinistä enkeliä saa alas noin kahdeksassa sekunnissa. Olen kokeillut.

Kesäkuu 19, 2017, 21:10:16 ip
Vastaus #80

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Eilen kiinnitti huomiota, kun aika usea vastaantulija tervehti nostamalla käden reilusti ylös, kun useimmiten se tapahtuu enemmän sivusuuntaan.
Heräsi epäilys noiden puoluekannasta.  :P
Minä oon noussut aina jalkatapeille seisomaan ja nostanut molemmat kädet sivuille. Kaupunkiliikenteessä ja moottoriteillä se tervehtimistapa on joskus vähän hankalaa. Tervehtimistapa johtuu minun puunhalaus aatteesta ja poliittisesta suuntauksesta.  Aiemmin vetäisin aina lippaan, mutta lopetin sen siihen kun tökkäsin kerran peukulla silmään kun visiiri oli ylhäällä. Se oli siihen aikaan kun olin Sisun miehiä.  :(

Joskus on käynyt mielessä että ostan hd:n oikein kunnon apinahengarilla, niin eipähän tarvii irrottaa käsiä stongasta?
 Loppuu se joutava vilkuttelu ja saa keskittyä ajamiseen.  >:(

Olikohan tämä nyt sitä pöyristyttävää, internetissä tapahtuvaa asiatonta huutelua, ja vihapuhetta kansanryhmää kohtaan?

Kesäkuu 19, 2017, 22:22:37 ip
Vastaus #81

Kari Vähäkainu

• Vieras
Joskus on käynyt mielessä että ostan hd:n oikein kunnon apinahengarilla, niin eipähän tarvii irrottaa käsiä stongasta?

Jos ajelee vaimonhakkaajapaita päällä niin lisäbonuksena saa ajoviiman pieksemänä kainalokarvoihin samanlaiset palmikot kuin leukaparrassa jo on.

Minäkin suunnittelin kainaloiden kuivanapitämistä korkean ohjaustangon avulla mutta ainakaan vielä en ole asiaa toteuttanut. Ehkä sitten joskus mahdollisesti toteutuvaan bobber-suppanaan?

60-70-luvun Tommasellin aito ohjaustanko on melkoisen paljon korkeampi kuin Breakin ohjaustanko joka sekään ei ihan matalimmasta päästä ole.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2017, 22:24:48 ip kirjoittanut Kari Vähäkainu »

Kesäkuu 19, 2017, 23:19:55 ip
Vastaus #82

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***

Jos ajelee vaimonhakkaajapaita päällä niin lisäbonuksena saa ajoviiman pieksemänä kainalokarvoihin samanlaiset palmikot kuin leukaparrassa jo on.

Minäkin suunnittelin kainaloiden kuivanapitämistä korkean ohjaustangon avulla mutta ainakaan vielä en ole asiaa toteuttanut. Ehkä sitten joskus mahdollisesti toteutuvaan bobber-suppanaan?

60-70-luvun Tommasellin aito ohjaustanko on melkoisen paljon korkeampi kuin Breakin ohjaustanko joka sekään ei ihan matalimmasta päästä ole.

Rastakainalo ?

Kesäkuu 20, 2017, 06:04:26 ap
Vastaus #83

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Syntymässä on Sininen tulevaisuus.
Eikös tuosta tule lyhennys SinTu ja sintu oli meillä niityllä käyettyä janojuomaa. Sinnuksi meillä sanottiin "kirnunpesuvettä" jota vieä vedellä jatkettiin. Tätä kurria tai sintua meijeri palautti tuottajalle silloin kun maitoa lähetettiin päniköissä jalosttavaksi.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2017, 09:37:43 ap kirjoittanut Hannu Kylli »

Kesäkuu 20, 2017, 13:03:44 ip
Vastaus #84

Jaakko Latvanen

• Vieras
En Vieno Kekkosen enkä ees Eartha Kittin versiota nyt sattunu löytämään, mutta pääsiskös tällä sammaan tunnelmaan:

https://youtu.be/H5YC5KEXFyA  ?

jv

Kesäkuu 20, 2017, 16:52:33 ip
Vastaus #85

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Hajoshan ne ja jäljelle jäi kaksi pikkuista, siitä pitää ponnistaa ja kovaa et hallitukseen pääsee. Vennamon ei tarvi enään pyöriä haudassaan vaan aatella että vihdoin ohi. Hallitus sai luottamuksen ja maassa kaikki hyvin, auts ei olekkaan Sote hirttää kiinni ja työttömien kyykyttäminen lähentelee sisällis sotaa. Eläkkeet ja lääkkeiden korvattavuus on vielä kova paikka.

Kesäkuu 20, 2017, 18:12:40 ip
Vastaus #86

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Razzisti Päivi Räsänen näyttää kansainvälistä keskisormi merkkiä Huhtasaarelle! Hyi!
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Kesäkuu 20, 2017, 18:37:54 ip
Vastaus #87

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Ilo ilman Viinasta, on Sailasta.

Kesäkuu 21, 2017, 01:15:04 ap
Vastaus #88

Leo Eiranen

• Vieras
Ilo ilman Viinasta, on Sailasta.