Kirjoittaja Aihe: Hajoaako Persut?  (Luettu 39758 kertaa)

Kesäkuu 13, 2017, 14:05:42 ip
Vastaus #15

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kumma kiukuttelu alkoi heti, kun puolueen johtajaksi tuli mies, joka noudattaisi hallitusohjelmaa?
Takit kääntyilee sitä vauhtia, että niitä voisi käyttää tuulettimena.

Vielä voisi kysyä, että mitä Halla-Aho on tehnyt tai sanonut tässä parin päivän aikana...?
Vai onko kaikki muut ympärillä alkaneet touhuta kaikkea syystä tai ilman... ;D
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Kesäkuu 13, 2017, 14:22:20 ip
Vastaus #16

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
En ole PS jäsen mutta ihmettelen miksi Sipilä ja Orpo hajoittaa hallituksen kun Halla aho lupasi persujen noudattavan hallitus ohjelmaa, olisivat edes kokeilleet hajoittaa olisi voinut muutaman viikonki päästä. No Soini perustaa nyt oman ryhmän PS1 varmaanki ja 20 edustajaa on luvannut hypätä Soinin kelkkaan, no jotain hyvää kun RKP pani ehdoksi Vaasan keskussairaalan päivystyksen. Rkp ja kristilliset niin hallituksen ylivoima on 101 eli yksi hyppy ja hajoaa taas. SDP tietenki haluaa uudet vaalit jotta pääsis hallitukseen, eihän tästä mitään tule.

Kesäkuu 13, 2017, 14:27:37 ip
Vastaus #17

Kari Vähäkainu

• Vieras
Mitä yhteistä on herkkusienillä ja suomalaisilla? Molemmat pidetään pimeydessä ja molemmille syötetään paskaa.

Tämä vitsi/aforismi alkaa olla mennyttä kun suomalaiset eivät enää suostu olemaan pimeydessä. Ihmisten tietoisuus kasvaa kaiken aikaa, siksi kähminnät ja koplaukset tulevat nykyään paremmin esiin. Tietyt piirit yrittävät yhä jatkaa vanhaan malliin mutta eivät tule onnistumaan.

Jotain turbulenssia muistelen tälle vuodelle aikoinaan ennustaneeni Suomen osalle mutta en muista oliko hallituskriisi mukana.

Kesäkuu 13, 2017, 14:29:22 ip
Vastaus #18

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
SDP tietenki haluaa uudet vaalit jotta pääsis hallitukseen, eihän tästä mitään tule.

vas, vih ja sdp vetää gallupissa melko korkeella ja sen takia ne haluaisi uudet vaalit.
Samalla ne saisi painettua persu I ja II sinne marginaaliin.

Joten, missä on se kaikkien kuuluttama isänmaan etu vai kuten tavallista, se tulee vasta oman edun jälkeen... ;D

Kesäkuu 13, 2017, 14:50:29 ip
Vastaus #19

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
persut hajos, mutta hallitus ei välttämättä...
Pääministeri Juha Sipilä (kesk) ei jätäkään hallituksensa eronpyyntöä.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005252703.html

Kesäkuu 13, 2017, 15:04:37 ip
Vastaus #20

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oisko eilen pitänyt vaan sanoa, että katellaan ja sitten, kun kaikki puolueet on valmiita ja asiat tiedossa lähteä tekemään asioita...
Voihan jäliviisaus ;D

Kesäkuu 13, 2017, 15:14:57 ip
Vastaus #21

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä. Kolmellakymmenellä hopearahalla, jotka kavaltaja sai, ostettiin savenvalajan pelto muukalaisten hautausmaaksi.

Perussuomalaisten puoluekokous kuumentaa tunteita jo siinä määrin, että järjen valo jättää herkimmät.

Pidän loikkareita luusereina. Siksi ajoin hallitusneuvotteluissa läpi niin sanotun seteliselkärankaisten rappiopykälän kumoamisen. Historiallinen vääryys ja Kekkosen ajan politiikan rappiotila joutui tilille ja historian hämärään.

Timo 03.06.2017

http://timosoini.fi/2017/06/juudas-meni-ja-hirtti-itsensa/

Kesäkuu 13, 2017, 15:26:56 ip
Vastaus #22

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oikeessa olin. ;D.Hajos.

Kesäkuu 13, 2017, 16:00:08 ip
Vastaus #23

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Oikeessa olin. ;D.Hajos.

Joo, tai miten sen nyt ottaa... ?  Samat persuministerit edelleen hallituksessa, hallitus jatkaa ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut. :P

"Pääministeri Juha Sipilän (kesk) mukaan hallituskriisi on peruttu. Sipilä kertoo käyneensä läpi asian valtiosääntöoikeudellisen puolen, ja hallituksen eroa ei hänen mukaansa tarvita. Hallitus jatkaa nykyisillä ministereillä."

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706132200205244_pi.shtml
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Kesäkuu 13, 2017, 16:24:21 ip
Vastaus #24

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Oikeessa olin. ;D.Hajos.

Joo, tai miten sen nyt ottaa... ?  Samat persuministerit edelleen hallituksessa, hallitus jatkaa ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut. :P

"Pääministeri Juha Sipilän (kesk) mukaan hallituskriisi on peruttu. Sipilä kertoo käyneensä läpi asian valtiosääntöoikeudellisen puolen, ja hallituksen eroa ei hänen mukaansa tarvita. Hallitus jatkaa nykyisillä ministereillä."

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706132200205244_pi.shtml

Ei kuten mitään ei olisi tapahtunut. Kaikki persuskset ei ole enään ihan perseestä. Alkaa pikkuhiljaa taas järkeä löytyä tähänkin juttuun. Palaamme 30 luvun saksasta takasin suomeen.

Kesäkuu 13, 2017, 16:28:33 ip
Vastaus #25

Ismo Hakamäki

• Vieras
Huraa suvaitsemattomuus!!! Ai väärä osoite?

Kesäkuu 13, 2017, 16:29:59 ip
Vastaus #26

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Kesäkuu 13, 2017, 16:30:21 ip
Vastaus #27

Mika Komulainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei tietenkään, niin kauan kuin keskinkertaiset hoitaa asioita keskinkertaisesti mitään ei muutu. Suurimmat muutokset tapahtuu kun maailma ympärillä muuttuu mutta ei siksi että meillä vaihtuu hallitus tai eduskunta. Niin on aina ollut ja niin tulee tapahtumaan tulevaisuudessakin. Suomi ei maailman menoa heilauta mihinkään suuntaan. Ei edes omaa maataan.

Kesäkuu 13, 2017, 16:59:59 ip
Vastaus #28

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Olihan se nousu ja tuho nähtävissä jo kauan sitten. Seuraavaksi syntyy uusi puolue niistä jotka ei katso voivansa olla ihan perseestä, mutta ei ole otsaa hypätä muuhun puolueeseen.

Kesäkuu 13, 2017, 17:03:37 ip
Vastaus #29

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Eikös se ou hyvä asia että osa entisistä persulaesista kannattajineen otti ja lähti ommaan leiriisä?

Siinähän vappautui tilloo uusille älämölöttäjille liittyvä jälelle jiäneeseen tynkä-puoluveeseen, ja samalla mahollissuus kiipijä sitä kautta vaekkapa jonkun kunnan/kaapunninvaltuustoon, ja sieltä sitten nousta jopa ihan evuskuntaannii asti. :P
-pena-