Kirjoittaja Aihe: Gallupit  (Luettu 3982 kertaa)

Maaliskuu 10, 2017, 19:17:39 ip
Luettu 3982 kertaa

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onkos kukaan teistä netin Gallup/Mielipidetiedusteluiden listoilla?
Yleisimmät kyselyt ovat kuluttaja tai kulutustottumuskyselyjä eri alueilta.
Aika paljon kysellään uusista tuotteista joita vasta suunnitellaan markkinoille.
Kerran oli kysely spraymaalipurkeista,yhtenä vaihtoehtona oli purkki joka näytti lähinnä kermavaahtopursottimelta ja maalin tietoja,alkydi vai akryyli,ei purkin isoista teksteistä löytynyt lainkaan.Teilasin kyseisen tuoteparannuksen totaalisesti ja annoin parhaan arvostelun alkuperäiselle purkille.Ehkä joku markkinointipelle oli ehdottanut maalipurkin muuttamista "kuluttajalle helpommin lähestyttäväksi".
Toivottavasti silloin mielipiteelläni oli vaikutusta,ainakaan kermavaahtomaaleja en ole kaupoissa nähnyt.
Tänään kyseltiin sähkösopimuksista,joku peeveli on keksinyt että sähkösopimukset ovat kuluttajalle liian vaikeita ja tylsiä.
Niinpä he aikovat tuoda markkinoille tuotteen joka on tarkoitettu älykkäille ja kiireisille,lue(tyhmille joilla on liikaa rahaa),kuluttajille.Hauskat sähkösopimukset. ;D Voi hyvää päivää,tämmöistä mää olen aina halunnut. No pääsinpä arvostelemaan uutuuden ihan tuoreeltaan ja tyrmäsin tietenkin täysin.

Onko muita yhtä hölmöjä ideoita putkahtanut vastaan?

Maaliskuu 10, 2017, 22:52:52 ip
Vastaus #1

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Älä ikinä vastaa mihinkään nettikyselyhin missä sinun sähköposti tulee näköviin!! Gmail luulen että suodatta pois ne roskapostit mitkä sen jälkeen tulee niin kauan kun elät ehkä?  Vain  vi+un yhen kerran tullu vastattua saunalahden emailiin (nykyään Eliisa) johonkin kysymyksen monta monta vuotta sitten ja sen jälkeen 20-30 roskapostia päivittäin ja eninmäikseen pikavipeistä ja mitkään unscrabelit on aivan turhia! Älä vastaa ikinä mihinkään kyselyihin!!!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2017, 22:58:17 ip kirjoittanut lasse roholm »

Maaliskuu 10, 2017, 23:26:40 ip
Vastaus #2

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin minä tarkoitin virallisia niin kuin Suomen Gallup,TNS-Gallup,Taloustutkimus, jotka lähettävät kyselyt sähköpostilla vain jos olet ilmoittautunut paneeliin.
Paljon kyselevät optikkoliikkeistä,niihin ei huvita vastata,eikä paljon pakkauskokokysymyksiinkään.
Yleispolitiikkaan ja maailmanmenoon liittyvät kyselyt taas ovat ihan mielenkiintoisia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2017, 06:53:18 ap kirjoittanut Martti Törmä »

Maaliskuu 11, 2017, 07:05:56 ap
Vastaus #3

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Nuihin tietojekalastelueppäelysten takija en ou vastannu Nikkasen iänestyskalluppiinkaa.

Meleko varmasti se vuan yrittää kalastella puhelinnumeroo tae sp-osotetta, ja kohta on sitten vastoojat ja postiloutat tukossa kaekenmualiman takkuukunnostetuista vaehtovatkaentarjouksista. ::)
-pena-

Maaliskuu 11, 2017, 08:26:39 ap
Vastaus #4

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
TNS-gallup lähettelee kysymyksiä.

Mainoskysymyksiin en vastaa, kun en pitä tai katso mainoksia.

Rasittavaa niissä on, että "luettele tuntemasi automerkit, vakuutusyhtiöt, sähköyhtiöt yms."
Ei jaksa luetella ja copypaste ei toimi.
Sitten kun luettelet vaikka kuusi vakuutusyhtiötä, niin joudut jokaisene vastaamaan aina kaikki kuusitoista kysymystä.

Mutta on siellä hyviäkin kyselyitä välissä.

Onko kukaan koskaan saanut mitään palkintoa?
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Maaliskuu 11, 2017, 08:47:32 ap
Vastaus #5

Jaakko Latvanen

• Vieras
Miulle taannottain soitteli yks tyttölaps.  Äänestä arvelin ihan mukavan näkösekskii hänet.  Kysy joutasinko vastaamaan muutamiin kysymyksiin.  No tietysti jousin.  Vaan ensimäiseks kyseli miun ikkää.  Ja ko kerroin, sano etten kuulu kohderyhmään, ja toivottel hyvät päivänjatkot.

Rasismia, sanon minä!

Seuraavalta kysyn, minkä ikänen kävis.

jv

Maaliskuu 11, 2017, 09:37:19 ap
Vastaus #6

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
TNS-gallup lähettelee kysymyksiä.

Mainoskysymyksiin en vastaa, kun en pitä tai katso mainoksia.

Rasittavaa niissä on, että "luettele tuntemasi automerkit, vakuutusyhtiöt, sähköyhtiöt yms."
Ei jaksa luetella ja copypaste ei toimi.
Sitten kun luettelet vaikka kuusi vakuutusyhtiötä, niin joudut jokaisene vastaamaan aina kaikki kuusitoista kysymystä.

Mutta on siellä hyviäkin kyselyitä välissä.

Onko kukaan koskaan saanut mitään palkintoa?

En ensimmäistäkään,onkohan kukaan koskaan?

Maaliskuu 12, 2017, 12:58:28 ip
Vastaus #7

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Minulle tarjotaan vain rahaa...Tai piirakkaa...ovatko asiani sitten hyvin?

Maaliskuu 12, 2017, 22:13:04 ip
Vastaus #8

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minulle tarjotaan vain rahaa...Tai piirakkaa...ovatko asiani sitten hyvin?
Taas kun ikä selviää, sanotaan, et kuulu kohderyhmään :P