Puoluelehdestänne olette lukeneet kuinka turvapaikanhakijoita pitää auttaa. Olen tuon nähnyt monen tuttuni kohdalla. Ei matut pahaa tee ja suomalaisetkin tekevät pahaa. Ylen uutisia katsotaan, mutta ei uskalleta avata MV-lehden sivua netistä, koska oma pravda tai uusisuomi sanoo ettei siellä ole kuin valetta ja Venäjän trollien ropakantaa. Aika mielenkiintoista on kun kaikki Suomen puolueet vasemmalta oikealle ovat samaa mieltä rajojen auki pitämisestä, mutta ei Suomessa korruptiota ole, ei ei.
Anteeksi Latvanen. Asiat riitelee, ei miehet. Sopiiko niin?
Hyvää yötä kaikille!
tv. uusnatsi, vanhnatsi, tavallinen natsi ja rasisti
Asiat riitelevät, miehet eivät. Se on hyvä pohja sille, kun keskustellaan.
Tuossa vaan ensin vihjasit, että ne, jotka on eri mieltä, ovat sokeita todelliselle maailmalle, uskovat kaikenlaista propagandaa eivätkä ole kykeneväisiä erottamaan valhetta todesta.
Jos halutaan puhua asioista niin pitäisi puhua asiasta, ei vihjailla, että toinen keskustelija on idiootti joka ei ymmärrä.
Itse asiasta olen kyllä aikalailla samaa mieltä. Maahan tulijat, joiden aikomus on vain rettelöidä, eikä heillä ole painavaa syytä alun alkaenkaan lähteä kotipaikastaan tänne, eivät ole tervetulleita. Ongelma on siinä, kuinka voidaan määritellä kuka on millainenkin. En pidä tällaista ongelmallista valheellisin perustein tapahtuvaa maahanmuuttoa niin suurena ilmiönä kuin sinä, tai Vähäkainu. Jos pakolainen hölmöilee, ei se tarkoita, ettei hän olisi oikeasti turvapaikan tarpeessa. Kulttuurien yhteentörmäyksessä on omat hankaluutensa ja kyllä siitä on pahojakin tapauksia nähty.
Nissilä ei tätä väitettä näköjään arvosta, mutta sanon sen silti: kyllä suomalaisetkin hölmöilee. Minä olen hölmöillyt ja aiheuttanut vahinkoa muiden omaisuudelle. Ruotsalaiset hölmöilee. Meni kerran mökkiviikonloppu pilalle kun mökäsivät. Jenkit pöljäilee, australialaiset, inuiitit, saamelaiset jne. Ei se poista maahanmuuttajan pöljäilyn tuomittavuutta, mutta maahanmuuttajan hölmöily pitäisi laittaa minusta tämän mukaiseen perspektiiviin. Ihmisiä ovat hekin, ja monella voi olla aikalailla kovat ajat takana.
T. Martti, joka
-Tykkää Ylestä
-Ei pidä MV-lehteä hyvänä lähteenä. Uskallan kuitenkin avata ajoittain.
-On äänestänyt vihreitä
-On monilta näkemyksiltään punainen
-Omasta mielestään näistä asioista huolimatta kykeneväinen ymmärtämään jotain totuudellisuudesta.