Kirjoittaja Aihe: MP-17 näyttely  (Luettu 4916 kertaa)

Tammikuu 07, 2017, 13:49:56 ip
Luettu 4916 kertaa

veli-pekka pakkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 :)MP-17 näyttelyyn teemme bussiretken 3.2 lähtö Kouvolan matkakeskus 08:00 Kuusaankoski 08:10 Keltti 08:20 ja kausala 8:25 noin.Ennakko ilmoittautuminen 22.1 mennessä jos haluaa ryhmälipun hintaan 13euriaNormi hinta on 16/19 euria.Eläkeläisille se on sama paitsi saa lipun jo bussissa.Toki voit ostaa sen jo ennakkoonkin.Matkan hinta on siis 17 euria bussi ja 13 eu ruplaa ennakko lippu.eli 30 euria yhteensä.Paitsi alaikäisiltä perimme bussista vain 10 euria.Bussiin voi ilmoittautua 2.2 asti mutta lipun tarttee sitte itte hommata.Mukava reissu oli viimevuonna joten eiköhän se ole tänäkin vuonna lähtemisen arvoista.Kyselyt ja ilmoittautumiset minulle kerhosihteeri Veli-Pekka Pakkala 0452638500 tekstiviesti tai soitto HUOM!AIKATAULUT KORJATTU!!!!Oli pikkasen pielessä vanhat aikataulut!!!!JA VIIMEINEN ENNAKKOLIPPUPÄIVÄ SUNNUNTAI  22.1!!!!!Olen viikonlopun vekaralla valtion järjestämällä motivaation nostatus kurssilla joten tekstiviestiä jos en vastaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2017, 17:43:41 ip kirjoittanut veli-pekka pakkala »

Helmikuu 04, 2017, 09:58:51 ap
Vastaus #1

veli-pekka pakkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 :D :D :DRetki saatiin tehtyä taas suht onnistuneesti.Muutama tuntui "unohtaneen"laittaa kalenteriin reissun tai herätyskello oli yöllä leikannut kiinni.Innokkaita retkeläisiä oli matkassa 43 ja käyttäytyminen oli kiitettävää koko porukalta.itsestä niin tiijä.....Pyörät oli hienoja ja löytöjä tuntui retkeläiset tehneen.Ikuisuuskysymys jälleen kerran oli retken lähtöpäivä,reitti,aikataulut koska lähtään koska tullaan missä pysähdytään missä ei pysähdytä liian kylmä ja liian kuuma ja ahistaa ja pissittää.Eli keskimäärin ihan hyvä.Sillä 200;lla kerholaisella on juuri saman verran omia toiveita,Minä itse teen retken järjestäjänä päätökset ja aikataulut keskimäärästä arvioiden.Eli minulle kaikki palaute jos siltä tuntuu.Ja ainahan voi sitten ilmoittautua itse järjestämään näitä retkiä.Retkeläiset tosin olivat pääsääntöisesti aika tyytyväisen tuntuisilta jälleen koska kukapa ei tykkäisi motoristien retkestä.Kerhon ulkopuolisiakin oli kiitettävästi mukana mikä todistaa että jotain kiinnostavaa retkissämme on ;)Tiistaisin jatkuu edelleen kerho illat klo:18:00 alkaen ympäri vuoden.kaikki vaan käymään jos vähänkään motorismi kiehtoo.Siitä se alkaa.Keväällä tampereen teivo kutsuu rompepäiville meidän reipasta bussi-retki yhdyskuntaa jälleen kerran.Samaan aikaan vieressä järjestetään messut jossa on matkailua,puutarhaa ja sisustamista eli jos siippanne potee toimettomuutta niin samalla kyydillä pääsee siksi aikaa messuille.Ihan vinkkinä tulevaan.Kevättä ja ajokelejä odotellen:Kerhosihteeri Veli-Pekka Pakkala