Minulla oli -72 semmonen BSA A 65 Spitfire, ostin sen Torniosta, kaverilta joka oli itse tuonut sen ruotsista, pyörä taisi olla vm -67, ja ostaessa hiukan huonokuntoinen ja orkkisosiltaaan puutteelinenkin, mutta toki hyvässä ajokunnossa ja katsastettu sekä suomen kilvissä, se oli leimattu Thunderboltiksi, mitä se ei kuitenkaan ollut, se selvisi vimeistään siinä vaiheessa kun lähti liikkeelle ja väänsi kaasua

Se pyörä on tietääkseni jossain Tampereen seudulla vieläkin, varustettuna Jytä-jammun etuhaarukalla ja levyjarruilla, ne laittoi siihen kaveri jolle möin pyörän, olen myös jutellut pyörän nykyisen omistajan kanssa joku vuosi sitten.
Kiva ja kiivaskulkuinen pyörä se oli, 450 cc Honda oli paperia sen rinnalla, se tuli testattua monta kertaa Kemi-Oulu välillä, tietenkin kuuluisalla 11 km pitkällä Iin suoralla
Kuvassa allekirjoittanut ja pässi -72 kesällä, Kemin Moottorikerhon kerhotalon pihalla kemissä Möylyntiellä ( suomen vanhin toimiva moottorikerho muuten, ja minä olen sen kunniajäsen nr 1) pässi koki muodonmuutoksen kuvassa näkyväksi sen jälkeen kun kaverini lainasi sitä ja ajoi ulos tieltä, onnettomuudessa menehtyi hänen kaverinsa joka istui kyydissä.
[ylläpito on poistanut liitteen]