Kirjoittaja Aihe: Tulevaisuuden arvoaan nostavat klassikot  (Luettu 18604 kertaa)

Syyskuu 17, 2016, 09:16:17 ap
Vastaus #30

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Euroopan keskuspankki on päättänyt, etyä 500€:n setelit poistetaan käytöstä, koska ne vain edesauttavat rikollista toimintaa.
Nyt niitä kannattaa kerätä vaikkapa muutama kymmenen kappaletta.  :)
Niitä tuskin jää paljon jäljelle ja keräilijät maksavat niistä maltaita 50 vuoden kuluttua!

Syyskuu 17, 2016, 09:51:55 ap
Vastaus #31

Kari Vähäkainu

• Vieras
Luulen että tulevaisuudessa eu on vaan kamala painajainen menneisyydestä jota ei pahemmin haluta muistella. Edes hypistelemällä kauheuden ajan seteleitä sormien välissä.

Syyskuu 17, 2016, 10:58:08 ap
Vastaus #32

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Luulen että tulevaisuudessa eu on vaan kamala painajainen menneisyydestä jota ei pahemmin haluta muistella. Edes hypistelemällä kauheuden ajan seteleitä sormien välissä.

Vähän kuten DDR:n tai natsi-Saksan kohdalla.

muok. Selvennetään väärinkäsityksien estämiseksi. En siis halua verrata EU:ta DDR:ään ja natsi-Saksaan, vaan meinaan sitä, että ikävien aikojenkin esineet voivat nousta arvoon arvaamattomaan.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2016, 11:08:34 ap kirjoittanut Martti Korhonen »
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Syyskuu 17, 2016, 11:34:52 ap
Vastaus #33

Kari Vähäkainu

• Vieras

muok. Selvennetään väärinkäsityksien estämiseksi. En siis halua verrata EU:ta DDR:ään ja natsi-Saksaan, vaan meinaan sitä, että ikävien aikojenkin esineet voivat nousta arvoon arvaamattomaan.

Kyllä niitä voi aika suoraan verrata keskenään.

Syyskuu 17, 2016, 11:41:30 ap
Vastaus #34

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kyllä niitä voi aika suoraan verrata keskenään.

Mutta se vääntö kuuluu eri keskusteluun.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.