Kirjoittaja Aihe: jawa harrastaja jätti osat lunastamatta  (Luettu 30625 kertaa)

Kesäkuu 05, 2016, 23:26:47 ip
Vastaus #45

Jaakko Latvanen

• Vieras
korso, kerava ja järvenpää, et häntä koskaan kotona nää -. Vai miten se meni?

Mutta tuosta pärstäkertoimesta;. eikös se oo enempi yksittäisen esimiehen aiheuttama ongelma, vai voipikos olla yrityskulttuuriin kytketty?
jv

Kesäkuu 06, 2016, 00:46:37 ap
Vastaus #46

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Minulla oli se ongelma että toin epäkohdat ja vääryydet esille,ääneen.Tuolla konstilla pääsee pomojen suosioon ja pärstäkerroinlistan kärkeen.Senkin virheen tein että puolustin vähemmälle jääneitä työkavereita...Siitähän esimies tykkääpi...

Kesäkuu 06, 2016, 07:15:28 ap
Vastaus #47

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaveri kertoili eräästä museosta jossa on ollut duunissa. Pomo tympääntynyt, suhtautuu aika pitkälti alaisten ideoihin, että "ei ole rahaa, ei tule mitään. Voittehan te yrittää, mutta ei siitä tule mitään". Suosii työntekijävalinnoissa nuoria ja nättejä tyttöjä.

Mutta alakaa olla jo hiukkasen etäällä varsinaisesta aiheesta. Ehkäpä olisi syytä turinoida hiukan siitäkin.

Olin muutama vuosi sitten ensimmäistä motskaria ostamassa, ja huuto.netissä oli 250-kuutioinen CZ, josta kiinnostuin. Pyörä oli myynnissä monta kuukautta 490 euron osta heti -hinnalla. Kyselin myyjältä muutamia tietoja pyörästä ja mainitsin, että kunhan saan eräistä töistä palkan, ostan pyörän jos se ei ole vielä mennyt. No sitten kun kaupan päivämäärä umpeutui, hän laittoi pyörän uudestaan myyntiin. Tällä kertaa hän teki sen huutokauppana, ei asettanut hintaa jolla sen saisi saman tien hakea. Saatuani rahat asetin pyörästä 490 euron huudon, ja aloin odottamaan, että huutokauppa sulkeutuu vajaan viikon päästä. Noin 30 minuuttia ennen kaupan ratkeamista myyjä lopetti huutokaupan. Kukaan muu ei ollut tarjonnut pyörästä mitään. Soittelin asian perään, että mikäs tässä nyt on kyseessä? Kelpasiko tarjoamani hinta? Ei ollut asia näin, vaan mies oli myynyt pyörän naapurillensa juuri ennen huutokaupan sulkeutumista. Kyllä harmitti, ja hiukkasen jäi paskan maku suuhun tapauksesta.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 06, 2016, 07:29:24 ap kirjoittanut Martti Korhonen »
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Kesäkuu 06, 2016, 17:51:37 ip
Vastaus #48

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Entä, jos omakin vaimo on vaan niin kaunis, että ihan mielellään sitä katselee, kun se vaatteita vaihtelee? Siinä on samalla mahdollista myös itse vaikuttaa, mimmosissa hepenissä haluaa rouvaa kotonakin katsella.
15 vuotta naimisissa, ja siinä vaiheessa aivan sama mitä vaatetta on päällä, tai on olematta. Ei keski-ikäinen nainen siitä muuksi muutu eikä maalilla rypyt oikene.
Eii välttämättä. Nääs kaikki naiset ei liho ja repsahda het häiden jälkeen, vaan pitää itsestään huolta.
Totta, ei kaikki.
 Itselläni iän myötä on vaan charmia tullut lisää, rintakehä hieman valunut, ja ulkomuoto muuttunut aerodynaamisemmaksi.  ::)

Kesäkuu 06, 2016, 18:06:42 ip
Vastaus #49

Kari Vähäkainu

• Vieras
Entä, jos omakin vaimo on vaan niin kaunis, että ihan mielellään sitä katselee, kun se vaatteita vaihtelee? Siinä on samalla mahdollista myös itse vaikuttaa, mimmosissa hepenissä haluaa rouvaa kotonakin katsella.
15 vuotta naimisissa, ja siinä vaiheessa aivan sama mitä vaatetta on päällä, tai on olematta. Ei keski-ikäinen nainen siitä muuksi muutu eikä maalilla rypyt oikene.
Eii välttämättä. Nääs kaikki naiset ei liho ja repsahda het häiden jälkeen, vaan pitää itsestään huolta.
Totta, ei kaikki.
 Itselläni iän myötä on vaan charmia tullut lisää, rintakehä hieman valunut, ja ulkomuoto muuttunut aerodynaamisemmaksi.  ::)

Mulla taasen on paino pudonnut sen verran että painan saman verran kuin 14-15 vuotiaana. Nyt huomaan että naiset on alkanu osoittamaan kiinnostusta mua kohtaan entistä enemmän, jotkut ovatkin kehuneet että olen komistunut :-[ Pahin tapaus on viime lauantailta kun yks mies kehu mua kauniiksi ??? Olis ees kehunu komiaks mutta kauniiks? En ymmärrä.

Kesäkuu 06, 2016, 18:54:12 ip
Vastaus #50

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
No jos ei oo myyminen heleppua, niin ei se oo aina ostaminenkaan. Viikko sitten pistin tarijouspyynnön yhteen syvässä etelässä (Lohojalla) sijaihtevvaan toiseen harrastukseeni liittyvvään kauppaan. Kerran jo soitin tässä välissä ja muistutin asiasta, kun on toisestaki kaupasta tarijous olemassa. Vastaus oli, että tännään laitettaan tarijous tulemaan. Eipä oo tullu vieläkkään...

Sitä mää ny pikkusen ihimettelen, että nuista rommuista kuitenki kertyy yli kuuven tonnin paketti ja ei saa tarijousta vaikka pyytää kahteen kertaan. Se tunkkitilanne alaka olla jo aika lähellä, että laita vaan Nikkanen sinne Lohojalle se tunkki, niin ei tarvi pijellä.

Kyllä pitäis olla kaupanteossa epäilevä, Tuomas.
Kahden pytyn loukussa.

Kesäkuu 06, 2016, 19:40:37 ip
Vastaus #51

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Myyvessä aenakii pättee tämä vanaha tottuus, kauppa on varma vasta sitten kun rahat on suatu ja juotu. ::)
-pena-

Kesäkuu 06, 2016, 19:48:55 ip
Vastaus #52

veijo sallinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kesäkuu 06, 2016, 23:29:46 ip
Vastaus #53

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Paljon on tullu ostettua netin kautta kaikkee. Kerran pn käynyt niin ettei maksamaani tavaraa saapunut koskaan.
Mutta erikoinen oli se ostaja jolle lähetin 4 kaasaria eikä se lunastanut niitä postista ja palautui. Maksettavaa tais tulla joku nelisen kymppiä mulle. Oli siinä hilkulla kantsiiko noutaa kun myyntihintakin oli (halpa) joku 70 euroo. Erikoisen tästä teki se että ostaja halus ne uudestaan lähetettäväksi ja maksoi myös menettämäni rahat, uudet postit ;)
Tässä tapauksessa siis uskon että ostajalla oli jokin todellinen este ettei päässy hakee niitä parin viikon aikana sieltä matkahuollosta

Kesäkuu 07, 2016, 14:55:48 ip
Vastaus #54

Tuomas Korkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
näyttää näköjään se eka viestin ostaja pesiytyneen tällekin osto palstalle......

Kesäkuu 07, 2016, 15:11:51 ip
Vastaus #55

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Olis kiva luottaa kaikkiin ihmisiin, se ei vaan enään toimi. Itse en mene enään halpaan.

Kesäkuu 07, 2016, 15:19:20 ip
Vastaus #56

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Myyvessä aenakii pättee tämä vanaha tottuus, kauppa on varma vasta sitten kun rahat on suatu ja juotu. ::)

Tuli yhden puolitutun kanssa kerran puhetta vanhasta bassovahvistimesta baarissa tavatessamme. Sanoin että jos toimii niin ostan, hinnaksi sovittiin 50€. Meni pari viikkoa kunnes tuli soiteltua asiasta tarkemmin. Kävin hakemassa vahvarin ja maksaessa miekkonen sanoi, että nekin rahat on jo juotu velaksi toista viikkoa sitten.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Kesäkuu 13, 2016, 18:17:50 ip
Vastaus #57

veijo sallinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No niin rahaa tuli muttei silleen kuin sovittiin vaan käteen . Hyvä näin Sixi lähti.

Heinäkuu 08, 2016, 08:12:01 ap
Vastaus #58

Tuomas Korkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaikenlaisia ostajia taas liikenteessä. Pistän rahaa heti tilille, sitten muuttui alku viikosta. Laittaa heti kuitin maksusta. Nyt eletään jo perjantaita eikä oo kuulunut rahoja eikä kuittia maksusta  ??? Ennen tätä kuului laittaa lisäkuvia. Viestejä kännykkään, spostiin sekä pari puhelin soittoakin. No paketti on ollut jo koko viikon auton peräkontissa. Ei se MH lähde ennen kuin rahat on tilillä  8)

Heinäkuu 08, 2016, 08:35:37 ap
Vastaus #59

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Tähän mennessä on kaikki maksut tulleet vaikka olen laittanut tilinumeron paketin sisään.
Tosin ykkösestä numerot alkaa eli kerta se on ensimmäinenkin.

L&K.