Kirjoittaja Aihe: Kia Ceed oven lukko  (Luettu 10126 kertaa)

Maaliskuu 12, 2016, 18:12:54 ip
Vastaus #15

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Sanoin muuten maahantuojalle jos ette tule vastaan vien Kian emännän työmaan murskaamolle ja laitan kymmenen kiloa aniittia sisään ja kuvaan kuinka ovet aukeaa kauko ohjauksella, no kiinnihän ne ei sitten mene mutta puolet ongelmasta ratkaistu. Mulla on mittari täynnä.

No sehän helpottaisi tietysti maahantuojankin tilannetta.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Maaliskuu 14, 2016, 19:46:35 ip
Vastaus #16

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Soittivat tänään ja olivat mitanneet johtosarjan joka ehjä, vaihtavat takaisin ja ei tarvi maksaa. Ottavat yhteyttä maahantuojaan kun niin vähän ajettu auto et saanko alennusta, lukko ei maksa kuin 240€. Ajattelin ottaa mun Fluken taskuun ja näyttää sitä heille, 6T ähräys on poistettu laskusta ja asennuksessa tullaan vastaan koska on tehty virhe. Oli tutun oloinen se yksi työn vastaan ottaja joka sanoi etten ollu mopokerholla, sielä kerroin sen aniittijutun. Mä olin sitten tosissani, hieno mainosvideo siittä olis tullu, kaikki ovet kakella auki.

Otan lukon talteen ja vien seuraavana päivänä korjattuna tiskille.

Maaliskuu 18, 2016, 14:59:40 ip
Vastaus #17

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Nyt lukko toimii ja maahantuoja ratkaisee ensiviikolla mitä hyvittävät, tunteja mennyt yhdeksän ja sitä pudottavat myös. Huolto ihan hiljan siirtynyt tonne joten kokemus vähäistä, tosin paljonko kokemusta tarvitaan sähkölukon korjaamisessa.

Maahantuoja pitää jännityksessä eli ei tule päätöstä. Vielä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2016, 20:14:26 ip kirjoittanut Henry Eklund »