Kirjoittaja Aihe: Yksityisviestit  (Luettu 2774 kertaa)

Helmikuu 09, 2016, 10:08:27 ap
Luettu 2774 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla tää on nyt jokaisella koneella muuttunut,empä pääse yhdelläkään koneella esim yksityisviesteille ja kyllä se on muutonkin pirun huonoks muuttunut.Ei ois kyllä ollu sitä kopeloida,varsinkaan huonompaan suuntaa.Siis etusivu on nyt suoraan sanottuna perseestä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2016, 10:12:45 ap kirjoittanut Harri Kauranen »

Helmikuu 09, 2016, 10:18:17 ap
Vastaus #1

Risto Saastamoinen

• Vieras
Mikä mättää? Minun koneelta katsoen kaikki näyttää olevan ennallaan.

Helmikuu 09, 2016, 10:54:39 ap
Vastaus #2

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla kyllä ei näy yksityisviesteistä vilaustakaan,enkä löydä niitä yhtään mistään.Kyllä mulla ainakin toi etusivu on sen verran muuttunut.Sähköpostiin kun on tullut ilmoitus kahdestakin yksityisviestistä.

Helmikuu 09, 2016, 11:03:42 ap
Vastaus #3

Stefan Holmström

• Vieras
Mulla ainakin näkyy kaikki niin kuin ennenkin Chrome-, Explorer- ja Mozilla-selaimilla.

Helmikuu 09, 2016, 11:10:15 ap
Vastaus #4

Perttu Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ettet vaan ole painanut pientä kolmion mallista nuolta siinä "etusivu, ohje, haku..." -painikkeiden vasemmalla puolella? Siitä näyttää häviävän käyttäjätiedot, viestit ym näkyvistä. Uudestaan painamalla tulee takaisin. Ja pahoittelen jos joku kokee näin tyhmän ohjeen toisten aliarvioinniksi. Itse olen just näin tumpelo, en todellakaan viisastele!
Honda CX 500

Helmikuu 09, 2016, 11:28:06 ap
Vastaus #5

Harri Kauranen

• Vieras
No sitä kolmioohan näköjään olin jossain vaiheessa painellu,mitä pirun asiaa mulla siihenkin muka on ollu.Nyt taas pelittää ja joka koneella.