Kirjoittaja Aihe: Jos internet kaatuisi  (Luettu 4359 kertaa)

Helmikuu 04, 2016, 11:46:42 ap
Luettu 4359 kertaa

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Toisessa keskustelussa sivusin yllä mainittua tilannetta.
Joitain ajatuksia tilanteesta tulee mieleen mutta juuri nyt edes eläkeläinen ei kerkiä asiaan ottamaan kantaa.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Helmikuu 04, 2016, 15:10:20 ip
Vastaus #1

Jaakko Latvanen

• Vieras
Vappautus usseita tunteja päivässä aikaa tehä jotakin....
jv

Helmikuu 04, 2016, 15:18:03 ip
Vastaus #2

Risto Saastamoinen

• Vieras
Se olis monella uuden talon asukilla pottukuoppaan muutto lähellä... kuulostaa että näissä nykyajan hökkeleissä kaikki pelaa tietokoneella ja niitä ohjataan netin kautta... hupsua, sanon minä ja asun tyytyväisenä vanhassa talossa normaaleilla käsiohjatuilla mukavuuksilla  :)

Helmikuu 04, 2016, 15:21:51 ip
Vastaus #3

Jaakko Latvanen

• Vieras
Toisessa topiikissa oli ihan lehteen painettuna, että käsipeli-mukavuuvvet on jopa terveellisiä...
jv

Helmikuu 04, 2016, 17:45:56 ip
Vastaus #4

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos interwebbi kuatus, niin sitten pitäs pärjätä iliman hanavettä, viemärii, sähköö ja rahhoo.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Helmikuu 04, 2016, 17:55:19 ip
Vastaus #5

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos interwebbi kuatus, niin sitten pitäs pärjätä iliman hanavettä, viemärii, sähköö ja rahhoo.

Ihan kuin kesämökillä olisi  :)

Paitsi rahhaa ei ole mulla kaupungissakaan.

Helmikuu 04, 2016, 19:44:53 ip
Vastaus #6

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
No joo taaas ollaan kotona ja päivän aikana mietitty aamulla ajattelemaani kauhukuvaa.Onhan tossa jo tullut muutamia tosiasioita esille ja perheen kanssa autoillessamme tuli mieleen että aiankin pankit joutuisivat taas palkkaamaan porukkaa ja pidentämään aukiolo aikoja ja joka laskulta sisivat sen 10 € vaivanpalkkaa.Uutiset maailmalta tuisivat jälleen monta päivää myöhässä,Jallu alkaisi jälleen ilmestyä,varmasti useat tuotantolaitokset ovat internetistä riippuvaisia,nopeat rahansiirrot ehkä eivät olisi mahdollisia,tällaisia ainakin keksimme mutta lisätkää luetteloa.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Helmikuu 04, 2016, 21:28:28 ip
Vastaus #7

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Netti on romahtamassa. Hallin läppärissä prossun tuuletin on alkanut pärisemään viimeisiään ja crome ilmottelee päivitysten päättymistä. Nokian lumia päästelee myös viimeisiä korahduksia ja kotiläppäri alkaa olla muuten vaan tiensä päässä ja tukossa.

Helmikuu 04, 2016, 21:49:08 ip
Vastaus #8

Harri Kauranen

• Vieras
Äsken tuli prisma ja siinäkin kyllä sanottiin netin kaatuvan.Yksi mahdollisuus on aurinkopurkaus,jonka nasa on ilmoittanut olevan jo aika lähellä.Toinen mahdollinen on suunnilleen vuonna 23,kun yksinkertaisesti ylikuormittuu.Tää prisma oli nimenomaan netin kaatumisesta.

Helmikuu 04, 2016, 23:08:10 ip
Vastaus #9

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Äsken tuli prisma ja siinäkin kyllä sanottiin netin kaatuvan.Yksi mahdollisuus on aurinkopurkaus,jonka nasa on ilmoittanut olevan jo aika lähellä.Toinen mahdollinen on suunnilleen vuonna 23,kun yksinkertaisesti ylikuormittuu.Tää prisma oli nimenomaan netin kaatumisesta.

Mie oon aina sanonut, että kissavideoita on liikaa...
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.