Lainaus käyttäjältä: Arttu-Matias Tuohimaa - Maaliskuu 10, 2016, 22:40:03 ipTerve. Itse olen käyttänyt black satinin keraamista pinnoitetta.Väri on puolikiiltävä musta ja pitäisi kestää 1100 astetta lämpöä. Mulla ainakin autoissa ja pyörissä kestänyt pakosarjoissa, putkissa, turbon pesissä ym kuumissa osissa.-ArttuMistä tuota on hankittu? siis kuka myy??
Terve. Itse olen käyttänyt black satinin keraamista pinnoitetta.Väri on puolikiiltävä musta ja pitäisi kestää 1100 astetta lämpöä. Mulla ainakin autoissa ja pyörissä kestänyt pakosarjoissa, putkissa, turbon pesissä ym kuumissa osissa.-Arttu
Lainaus käyttäjältä: Matti Paavela - Maaliskuu 11, 2016, 07:31:29 apLainaus käyttäjältä: Arttu-Matias Tuohimaa - Maaliskuu 10, 2016, 22:40:03 ipTerve. Itse olen käyttänyt black satinin keraamista pinnoitetta.Väri on puolikiiltävä musta ja pitäisi kestää 1100 astetta lämpöä. Mulla ainakin autoissa ja pyörissä kestänyt pakosarjoissa, putkissa, turbon pesissä ym kuumissa osissa.-ArttuMistä tuota on hankittu? siis kuka myy??Katso tuolta edelliseltä sivulta.