Kirjoittaja Aihe: Voodoo  (Luettu 3037 kertaa)

Marraskuu 30, 2015, 14:42:29 ip
Luettu 3037 kertaa

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuka j...lauta harjottaa voodoota mun traktorille? Ensin meni kannentiiviste,kansi löysässä,tehtaan jäljiltä ja 14 vuotta ajettu.Kauan kesti ennenkuin alko vuotaan.
Lämpöongelmat vaan jatku,termostaatti rikki.
Tänään vaihdoin uuden termarin,niin meni ruiskusuutin jumiin ja sauhua maailma täynnä.
Haitilaisten syytä kaikki,muuta selitystä ei voi olla,kun koko ajan jotain hajalla.

Marraskuu 30, 2015, 15:19:24 ip
Vastaus #1

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Ihan hauska otsikko  ;D

Mutta,mutta...voisko kaikki johtua kuitenkin vain termostaatista..Ja kyllähän kansipultit voi venyäkin ainakin puristussuhteeltaan ätäkämmissä koneissa..

Vaikka kyllä kai sinä olet sitä lämpömittaria aina seurannut joten ei ole viallinen termari tainnut päästä yllättämään? Saitkos suuttimen millä konstilla auki?

Marraskuu 30, 2015, 15:27:17 ip
Vastaus #2

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En viitsinyt lähteä vesisateella ajelemaan,kakstahtiöljyä runsaasti vaan tankkiin,niin pitäis lähteä jumit.
Pitäisi saada kuormitusta koneelle kun lähtee ajoon,on kuulemma paras lääke kun suutin on jumissa.
Ei missään nimessä saa ajaa puolikaasulla,menee palokaasut avonaisena olevaan suuttimeen,pahentaen vain tilannetta.
Saattaa jopa pilata suuttimen.

Joulukuu 01, 2015, 15:54:23 ip
Vastaus #3

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ehhehee,taas tuli tehtyä moottorimiehen kanssa liian äkkinäinen riaknoosi.
Jos traktori röpöttää vaan puolella kaasulla,niin silloinhan paluupuolelta tulee ylimääräistä tavaraa.Ja mistäs se sitten sylinteriin pääsee,no tietysti vuotavasta Thermostartista.Uusi osa ja kuntoon tuli.
Jokohan Haitilaisilta loppu neulat? ;)

Joulukuu 02, 2015, 16:06:04 ip
Vastaus #4

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Eikö tuohon diisselin suutimen puhdistukseen oikein myydä aineita, asiasta sivuun. Kauan seisonut nelari skootteri yski ja voovas, hain moottoripyörä liikkeestä puhdistusainetta ja myyjä sanoi et kaada puoli putelia tankkiin. Luin purkista että riittää 60L ja mulla 5,5L tankki, sanoi silti että puoli putelia. Saakeli sehän toimi, talveksi panin tankkiin pienkone pensaa ja vähän tuota litkua. No pitäis olla iskussa keväällä, tosin minä en saa mittariin 200Km ku peli on myyty, siihen ei saa Voodoo iskeä ja jos iskee menee mun piikkiin korjaamolle. Pohjan maalla myydään vain toimivia pelejä.