Kirjoittaja Aihe: Dr. Kalif Marwan Azar  (Luettu 34949 kertaa)

Marraskuu 28, 2015, 13:52:41 ip
Vastaus #45

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Laetoen minäkii Kalihville kuvan,
panin kuitennii itestäni tuommosen vähä evustavamman kuvan, ettei se vuan säekähä ja vettäävy poes meijjän yhteisistä pisneksistä. :-\

Laita tämmönen niin ei oo niin lipevän näkönen juippi.
Mistä sait tuon (passi)kuvani.

Netistä, hakusanalla: tosimies

Marraskuu 29, 2015, 09:35:03 ap
Vastaus #46

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Möisitkö tälle Prinssille autosi...?

Valkoinen urheiluauto lipuu Oulun keskustassa kylmänä, harmaana marraskuun päivänä. Erikoisvalmisteinen Mercedes Benz kääntää uteliaiden päät.
Auto pysähtyy kohdalleni, ja kuskin paikalta nousee toppatakkiin ja tupsupipoon sonnustautunut tumma mies. Hän on oululainen Rami Jaber, palestiinalaislähtöinen prinssi.

http://yle.fi/uutiset/arabiprinssi_vaihtoi_palmut_oulun_loskaan_en_kaipaa_luksuselamaa/8464138
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Marraskuu 29, 2015, 09:38:50 ap
Vastaus #47

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Luojalle (tälle kristittyjen luojalle siis..) kiitos, että on vaan prinssi.

Jos olisi "prinssieversti"-sitä en ehkä kestäisi... ???

t. markku

Marraskuu 29, 2015, 11:06:27 ap
Vastaus #48

Stefan Holmström

• Vieras
Tallinnassa huseeraava libanonilainen prinssi/tohtori/karahvi täräytti eilein Lambonsa tolppaan, ja korjaus vie varmaan aikansa. Jos jollain olisi tälle herralle sopiva auto, niin kannatta laittaa myyntimeiilä  8)

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/arilehe-video-ja-fotod-liibanoni-miljonari-luksusauto-tegi-tallinnas-avarii?id=73067447

Marraskuu 29, 2015, 11:23:52 ap
Vastaus #49

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Nyt alakaa kisa olla jo niin kova että kohta en tiijä kenellekkä möesin.

Uusin ostokas laetto tännään tuommosen tarjouksen, vuan vähä alakanttiin on tuossakii nuo rosentit, ja koko summakaa kun ei ou kun 6.7 milliä. ::)

Terveisiä teille Pentti,

Kiitän teitä vastauksen postilaatikossa auton josta olen kiinnostunut. Luin tiedot auton ja pidän siitä. Olen valmis maksamaan se teidän sanoi hinta. Vuodesta ulkonäkö ja kuvaus auton, olen tyytyväinen auto ja valmiita ostamaan auton hinta, jonka olet noteerataan. Olen sinuun yhteyttä suurella luottamuksella toivoen, että olet erittäin luotettava ja luotettava henkilö, ja siksi olisi hyvä minulle.

Sallikaa minun on ilo esitellä itseni teille. Omat nimet ovat (Morris Scott) kirjallinen teille YK sotilaallisen leirin Jalalabadissa, Afganistanissa. Perustuu Yhdysvalloissa lainsäädäntö- ja toimeenpanovallan päätöksen peruuttamiselle joukkonsa Afganistanista YK sotilaallinen, olen otettu käyttöön tulla ja työskennellä täällä. Tavoitteena on auttaa naudanlihan jopa terrori kohdennettuja valtioiden terrorismin vastaisen sodan erityisesti Euroopan unionin ja YK. Ole hyvä Toivottavasti ylläpitää luottamusta, mitä olen aikeissa paljastaa teille. Minulla on hallussaan summa kuusi miljoonaa seitsemänsataatuhatta euroa (6,7 milj € (euroa) talteen yksi meidän ratsioita terroristi leiri täällä Kabulissa Afganistanissa. En ole esittänyt kaikkia rahaa sotilasviranomaiset kuin minä tarvittavat rahat itselleni kun kaikki nämä paljon valvontaa. pakkasin oma osuus rahaa laatikkoon ja laatikko talletettu Punaisen Ristin virkamies täällä meidän sotilaallisen leirin ja kertoa heille, että se on minun henkilökohtainen KUULUVIEN että haluan lähettää sukulaiseni.

Ei ole mitenkään voin olla rahat lähetetään pankkiin-Koska emme salli käytä mitään pankkisiirtona. Joten tarvitsen apuanne seistä minulle vastaanottamisesta ruutuun ilman kerroit kukaan tiedä, mikä on laatikon sisällä. Minä annan kaiken järjestelyn Punaisen Ristin virkamies laatikko siirretään sinut minun suhteessa saada ruutuun. Sinulla on rahaa auton kerää ja 15% rahaa avusta auttaa minua varmista rahaa on turvallinen opas kunnes minä tulen ulos täältä tulla tapaamaan sinua.

Jos olet halukas auttamaan minua, ota ystävällisesti yrittää vastata takaisin minulle yhteystietosi n kuten: täydellinen osoitteesi, suora puhelinnumero ja skannata kopio henkilöllisyytesi, jotta minulle jatkaa rekisteröintiä ja lähettäminen laatikko teille minun edustaja. Haluan vakuuttaa teille, että et saa osallistua vaaraa auttaa minua kuten olen kartoittanut suunnitelmistaan ​​tehdä siirto rahaa ilman sinua ja minä päästä sisään mitään ongelmia. Koska turvallisuus meidän sotilaallisen leirin, voit vain tavoittaa sinut läpi minun sähköpostiviestin, koska puhelut valvoo sotilasviranomaiset.

Parhain terveisin
Kapteeni Morris Scott
-pena-

Marraskuu 29, 2015, 12:33:11 ip
Vastaus #50

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ole nyt Pena vielä vähän epäileväinen ja varovainen. Kun kapteeni selvällä suomenkielellä sanoo, että "minä tulen ulos täältä", tarkoittaa se sitä että on linnassa just nyt. Päävartiossa luultavasti, kavallettuaan komppanian rahat. Luulisi sitä aavikkovallan eliittikomppanialta vajaa kymppimillin löytyvän koska vaan.

Toinen asia on tietenkin se, että saattaa mennä rahansaajalta selväkin pää, saatikka töhnynen, sekaisin. Tähänsaakka vain nähnyt unia tuollaisista summista ja aamulla jo unohtanut koko jutun.

Marraskuu 29, 2015, 12:44:42 ip
Vastaus #51

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ole nyt Pena vielä vähän epäileväinen ja varovainen. Kun kapteeni selvällä suomenkielellä sanoo, että "minä tulen ulos täältä", tarkoittaa se sitä että on linnassa just nyt. Päävartiossa luultavasti, kavallettuaan komppanian rahat. Luulisi sitä aavikkovallan eliittikomppanialta vajaa kymppimillin löytyvän koska vaan.

Toinen asia on tietenkin se, että saattaa mennä rahansaajalta selväkin pää, saatikka töhnynen, sekaisin. Tähänsaakka vain nähnyt unia tuollaisista summista ja aamulla jo unohtanut koko jutun.

No enkae minä ala milhinkää ennenkun kapu laettaa valokuvan rahalaatikostaan, sitten vasta alan.
Ja mitä tuohon sekopäesyyteen tulloo, nii sillon kun en vielä ollu raetis ja uskossa niinkun nykysin, ni sillon tunsin ihteni paljo viisaammaksi. ::)

Ps.
Panin minä kyllä varulta eiliseen mullikaan Tojon myönti-ilimotuksen, ihan vuan siltä varalta jos jonmpi kunpi nuista, Dr tae Captaen, laettaakii rahat eikä sitten tule kuitenkaa hakemaan.
Vuan eivät nämä tämän seovun tollukat ymmärrä hyvän piälle mittää, kukkaa ei ou vielä soettanu, vaekka panin ilimotukseen vuosmallinnii vuotta tuoreemmaks mitä se on. :-X
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2015, 12:53:06 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Marraskuu 29, 2015, 12:55:34 ip
Vastaus #52

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tarjottelin joku aika sitten Netissä rättäriä. Samainen Morris kyseli ja tinkasi hintaa. Ei oikein anna kuvaa rahamiehestä.

Marraskuu 29, 2015, 13:32:17 ip
Vastaus #53

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tarjottelin joku aika sitten Netissä rättäriä. Samainen Morris kyseli ja tinkasi hintaa. Ei oikein anna kuvaa rahamiehestä.

Rahamies on!
Niin se kysy multakii viimeistä hintoo, panin viissatasen pyyntihinnan piälle, eikä se sitä yhtää kakostellu, niinkun sen viestistä näkkyy. :-\
-pena-

Marraskuu 29, 2015, 14:03:04 ip
Vastaus #54

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuon kapun kanssa kyllä kannattaisi ryhtyä kaupantekoon. Pitää vaan rauhallisesti odotella, että se saa vielä yhden pykälän ylennyksen. Suomen sotalaitoksen perinnetiedoissahan ainakin on maininta, että majurina mies (nykyisin henkilö) on tyhmimmillään.

Minä tämmöisiä neuvoja tietenkään hyvästä sydämestäni, vaan jos rahanjaolle. Tuntuuko puolet liian suurelta? Olen ymmärtänyt, että kaikenmaailman konsultit ja pankkiirit kaupoissa varsinaisesti nettoaa. Kaupan osapuolille jää vain kohtuullinen osuus. Murjaanimajurille autonreuhu ja Penalle muutama euro.

Tammikuu 28, 2016, 11:22:02 ap
Vastaus #55

Jari Kaivolahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hei

Tuli vähän samanlainen viesti kyseiseltä tyypiltä, juuri äsken ja nappasin googleen.....tännehän se mut toi :D

Ei vissiin oo autoa vieläkään löytynyt.

t: jakke

Helmikuu 16, 2016, 20:22:24 ip
Vastaus #56

veijo sallinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi, laitoinpa Jawa sixdaysin myyntiin tori.fi, meni 15min kun Marion kyselee edullisinta hintaa ja yhteyttä sähköpostiin 198889999/gmails ,arvatkaappas osinko yhteyttä :-\

Helmikuu 17, 2016, 09:21:29 ap
Vastaus #57

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Möisitkö tälle Prinssille autosi...?

Valkoinen urheiluauto lipuu Oulun keskustassa kylmänä, harmaana marraskuun päivänä. Erikoisvalmisteinen Mercedes Benz kääntää uteliaiden päät.
Auto pysähtyy kohdalleni, ja kuskin paikalta nousee toppatakkiin ja tupsupipoon sonnustautunut tumma mies. Hän on oululainen Rami Jaber, palestiinalaislähtöinen prinssi.

http://yle.fi/uutiset/arabiprinssi_vaihtoi_palmut_oulun_loskaan_en_kaipaa_luksuselamaa/8464138

Prinssistä en ihan satavarmasti tiiä, taitaa olla ihan omatekonen semmonen hänkin, siitä haukkumanimestä voi olla hyötyä bisneksissä, viime viikoloppuna filmasivat täällä oulussa jotain autollakaahaus-lyhytelokuvaa, siis tämä "rinssi" ja pari tunnettua hollywood-näyttelijää, että ei se ihan turha jätkä ole, oulun katuja ja siltoja oli suljettuna kuvausten vuoksi  liikenteeltä ja tuossa merikosken silloilla paloi oikein avotuletkin pyhäpäivänä johonki aikaan, komiasti roihusi.

Mutta jos ehken ei ihan rinssi olekaan, niin merkkimiehen sukua kuitenkin,
tuossa allaolevassa kuvassa nimittäin istuu kaverin isoisoisä,
siis tuo vasemman puoleinen  :P

joku suurmufti se oli, nimeltään Haj-Amin Husseini, Aatulla oli jottain yhteisiä intressejä muhamettilaisten kanssa, ja hää oli niitten pomo siihen aikaan.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2016, 14:04:19 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781