Kirjoittaja Aihe: Dr. Kalif Marwan Azar  (Luettu 34983 kertaa)

Marraskuu 24, 2015, 06:10:58 ap
Vastaus #15

Ismo Hakamäki

• Vieras
Minä en ymmärrä, miksi sheikki olisi kiinnostunut jostain Corollasta. Afrikan puolella ollaan yleensä enempi vakuuttuneita Peugeotin sopivuudesta sikäläiseen ilmastoon:

Tästäkin varmaan saisi hyvät rahat.

Tuosta Pösölle markkinointivaltti: "Kestää jopa itsemurhapommittajan käyttöä!"

Marraskuu 24, 2015, 06:28:19 ap
Vastaus #16

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä en ymmärrä, miksi sheikki olisi kiinnostunut jostain Corollasta. Afrikan puolella ollaan yleensä enempi vakuuttuneita Peugeotin sopivuudesta sikäläiseen ilmastoon:

Tästäkin varmaan saisi hyvät rahat.

Tuosta Pösölle markkinointivaltti: "Kestää jopa itsemurhapommittajan käyttöä!"
"Helpolla museoon!!!"

Marraskuu 24, 2015, 07:46:15 ap
Vastaus #17

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Meillä sitä ei tuolla Pösöllä paljo uskaltaes liikennöejä, polliisit antas varmaan aenakii rikesakon, jos sillä vaekkapa ratsiaan ajas. :-X

Näätästää niät tuo oekeenpuoleinen takanen senverran silleeltä, ettei siinä ou ennee ehkä ihan laellinen pinta. ::)
-pena-

Marraskuu 24, 2015, 12:02:16 ip
Vastaus #18

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Meijjän, siis tuon Dr. Kalihvin ja minun, kaukorakkaus eikun yhä vuan vahvistuu.
Luultavasti se on miespuolinen jos sillä on kerta ollu vaemokii, vuan kun sillä tuntuu olevan niin paljo tuota pätäkkee, nii eiköhän tuon kanssa pitäne jonniilaeseen parisuhteeseen ruveta.  :P

Kultaseni,
Kiitos vastauksestasi jota arvostan niin paljon.

Rakas, sota on vielä kesken omassa maassa on lähes kaiken mitä on, kuten voimassaoloajan veljeni, vaimoni ja minun 12 vuotta vanha tytär kemikaaleilta Syyrian levottomuuksiin, ja tällä hetkellä elämäni on vaara kuin näet tiedotusvälineiden Syyrian tilanteesta kuin tällä hetkellä. Ota minun siirtäminen oman maan ja ajassa siirtyä tähän rahastoon pois Syyriaa kykenee käsi, joka ymmärtää arvo tämän valtavan rahasto on syy, miksi otin yhteyttä sinua.
Rakas, olisin rakkautta soittaa sinulle tai lähettää sinulle minun puhelinnumero, mutta ei ole verkon Bab al Salaam alueelle, koska se esti hallituksen ja olen nyt luottaa internetissä minun viestinnän perusta että olen voi soittaa puheluita tällä hetkellä.
Olen lääkäri ammatiltani ja voi koskaan millään tavalla liity minun itse missään asia, joka laittaa minut vaikeuksiin, joten olen antanut teille rehellinen ja vilpitön sanoja varmuus siitä, että tämä apu on 100% riskitön ja tulee koskaan millään tavalla satuttaa sinua. Lupaan ja vakuuttaa teille, että et koskaan pahoillani tämän apua. Auto on minun olevassa maassa, kun kehotan teitä poistamaan ilmoitus auton internet jos se on mahdollista sinulle.

Rakkaat kuten ehkä tiedätte, sillä talouden / rahoituksellisia pakotteita, jotka asettavat Syyriaan amerikkalaisten ja Euroopan unioni, jotka vaikeuttavat meille voidaksemme hoitaa rahoitusliiketoimi, se minun on mahdotonta siirtää tämä valtava määrä rahaa pankista liiketoimi.
Base tästä seuraamuksia, olen keksi vaihtoehtoinen menetelmä, joka on lähettää rahastoon sinulle käteisellä diplomaattista toimitus, se on 100% turvallinen ja 100% laillinen koska Diplomat on immuuni ja koskemattomuus kattaa häntä mistään Tällainen lentoaseman tai ylittävään haku.
Jumala suo, Päätän Punaisen Ristin ja Diplomat viimeistelee kaikki järjestely ja kerron sinulle, mitä tehdä.
Kaikki mitä tarvitsin sinulta tällä hetkellä on (1). Koko nimesi ja osoite toimittamisesta, (2). Puhelinnumerosi voi helposti synnytyksen aikana. (3) Ja lopuksi skannauksen kopion tunnus ja kuvasi jotta voin tuntea sinut paremmin.

Olen vilpittömästi Tarvitsen apua tuloni maassanne, hyvä olet voinut auttaa minua aloittaa uuden elämän omassa maassa.
Pyydän, että te pysyvät luottamuksellisina, koska en halua mitään toisen osapuolen olla mukana, koska en halua mitään tapahtua tähän rahastoon.
Pidä kaikki tiedot täysin luottamuksellisina.

Odottaa kuulla teitä pikimmin.

Vilpittömästi sinun,
Dr. Marwan Azar.

-pena-

Marraskuu 24, 2015, 12:21:48 ip
Vastaus #19

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Penalle (ja toki muillekin) tiedoksi:

Tuo on niitä seutukuntia,missä tuo Kalihvi asuu,jossa naiset ovat olemassa oikeastaan vain
suvun jatkumisen vuoksi-mutta jos äijät haluavat ylimaalista nautintoa-siihen tarvitaan nuoria poikia tai miehenraakileita...

Ethän vaan Pena ole Kalihville kuvaasi lähettänyt? Harkitse nyt tarkkaan,mitä teet! Seuraava
kontakti saattaa nääs olla luokkaa uskomaton!

t. Markku

Marraskuu 24, 2015, 12:31:40 ip
Vastaus #20

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Ettei vaan olis Kalihvvi niinsanotusti "raskautetussa(,jumalan siunaamassa) tilassa"  :)

lainaus kirjeestä:
Jumala suo, Päätän Punaisen Ristin ja Diplomat viimeistelee kaikki järjestely ja kerron sinulle, mitä tehdä.
Kaikki mitä tarvitsin sinulta tällä hetkellä on
(1). Koko nimesi ja osoite toimittamisesta,
(2). Puhelinnumerosi voi helposti synnytyksen aikana.
(3) Ja lopuksi skannauksen kopion tunnus ja kuvasi jotta voin tuntea sinut paremmin.

Marraskuu 24, 2015, 12:45:56 ip
Vastaus #21

Rauno Perämäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Laita menemään sille netistä imuroitu Saddam Husseinin kuva.

Marraskuu 24, 2015, 14:00:39 ip
Vastaus #22

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Äää, vähän onnellinenhan se on ollut aina. (Ainakin hämäläiset tuntee tuon sanonnan.)

Marraskuu 24, 2015, 17:59:51 ip
Vastaus #23

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Äää, vähän onnellinenhan se on ollut aina. (Ainakin hämäläiset tuntee tuon sanonnan.)

Jostakii oun lukenu, ja paenettuun sannaan on uskottava, jotesakkii näen että:
"Autuaita ovat vähän onnelliset, sillä he saavat iankaikkisen elämän ja perivät maata!"  ;D

Vuan siitä kuvasta, kannattaskohan Kalihville laettoo passikuva männeiltä aejolta, vaeko ihan tuore? ::)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2015, 18:03:09 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Marraskuu 24, 2015, 18:04:00 ip
Vastaus #24

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Ehdotan sitä otosta jossa on mukana Volkswagen-pakettiauto. Muista mainita myös tavaratilan patjat.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Marraskuu 24, 2015, 18:10:39 ip
Vastaus #25

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ehdotan sitä otosta jossa on mukana Volkswagen-pakettiauto. Muista mainita myös tavaratilan patjat.
Ei sitä niin äveriästä toveria Volksvaakkenit ja olokimatrassit houkuta, vuan jos kävisin nappoomassa selehvien kaapunnintalon eissä, ja antasin ymmärtee että se on minun kaapuntipalatsi, nii luulen että siitä se jo enenpi vakkuuttus.  ::)
-pena-

Marraskuu 24, 2015, 19:34:14 ip
Vastaus #26

Pekka Hakkarainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Zündapp 428 Combinette
Eppäeletkö ettei kesäpalatsin pihakuva herättäes intohimoja Kalihvissa?
- a rebel without a clue -

Marraskuu 24, 2015, 20:08:10 ip
Vastaus #27

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Eppäeletkö ettei kesäpalatsin pihakuva herättäes intohimoja Kalihvissa?
Ei ne Syyrian aavikkointiaanit perusta nurmikkopihoesta eikä horsmaketoloesta, ne kun ei ou semmosiin siellä tottunu. :-X

Tuo kaapunnintalon etupiha herättää varmaan Kalihvissa enemmännii semmosta yhteenkuuluvaesuuven ja luottamuksen viilinkijä, suattaa olla että sen ansijosta jopa vielä tuploo tuon minun rosenttiossuuven. Minä annan teille 15% koko rahan (9.7million euroa) avusta / osallistumista.

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Marraskuu 25, 2015, 06:21:50 ap
Vastaus #28

Tero Kivimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Kalihvin sukua on tullut jo autokaupoille suomeen.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448342413063.html

"Autojen ikkunoissa lukee Ali al-Khalsi, Ragaha al-Asrari, Marwan ja Marwan al-Khafagi."

Marraskuu 25, 2015, 06:46:36 ap
Vastaus #29

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
No huh, huh!
Nyt välittömästi karhuryhmä rikospaekalle.  :o
-pena-