Mulla on joskus ollu Puchshopin kanssa ihan käsittämättömiä ongelmia (taisi olla vuonna 2013-2014?).
Erikseen pyytämällä sain lähettäjämaan lähetystunnuksen. Tällä lähetystunnuksella ei itella kumminkaan pystynyt pakettia jäljittämään, eikä DHL eikä PostNord eikä yhtään kukaan muukaan. Pakettia odoteltiin ja odoteltin ja ei se koskaan saapunut. Myyjä lähetti uudet osat, pyysin taas lähetystunnuksen ja PostNordin facebook-sivuilta (

) kysyin lähetystunnuksella että mikä on suomen lähetystunnus. Sieltä sain vastauksen ja hain paketin, jossa luki tussilla päällä isolla PLEASE CALL RECEIVER WHEN PACKAGE ARRIVES TO POST OFFICE ja meikäläisen puhelinnumero alla. Ei soitellut posti ei, eikä kummastakaan noista tilauksista eikä mistään sen jälkeen tullut minkään valtakunnan saapumisilmoitusta. Aina kun tuolta olen tilannut, olen jaakannut lähetystynnuksen ja PostNordin facebook-sivuilta kysynyt suomen pään tunnuksen ja katsonut netistä koska sopii hakea postista. Eli homma toimii ja myyjässä ei vikaa mutta voi jumankevita että voi ollla vaikeeta siinä vaiheessa kun paketti vaihtaa maata.