Kirjoittaja Aihe: Moottoripyörän liikenne käytöstä poisto.  (Luettu 25007 kertaa)

Joulukuu 08, 2015, 19:39:20 ip
Vastaus #45

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mä otin mun skodeen semmosen pikkukaskon, sain 50% alennusta kun autossa kaikki bonarit. Vaimo kun osti oman auton sai 40% ja sillä ihan täyskasko, korvaa jos parkissa joku tölmäsee ja jos ei itse ole autossa ei bonukset vähene. Kyllä IF on mielestäni huippu, ovat maksaneet koiran kuluja niin paljon että 10:n muuta vakuutusta on vuosiksi maksettu. Nyt mua kiinnostaa onko 250cc skoden muka halvempi kuin 125cc pelin, vakuutus yhtiö kysyy minkä merkkinen ja mistä mä tiedän ostamaton peli kyseessä. Mun matka lyhenee puoleen kummitytön luokse jos pätkän motaria sais ajaa, Honda lippis päässä. Sitä isompaahan voi vielä vähän piristää ja kun ei aja motarilla yli 120Km/t on homma kunnossa.

Nyt mun skode on vakuutuksessa koko ajan ja ilkivalta/palovakuuskin vaikka on lukon takana.

Joulukuu 08, 2015, 21:19:55 ip
Vastaus #46

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja tiedoksi: POP-vakuutuksella on tullut pikkuinen kämmi laatiessaan mp-vakuutuksen ehtoja. Ehdot on samat kuin autoilla, eli mp-vakuutus onkin seisonta-aikaan oikeuttava. Jep, vaikka hinta on tuon ympärivuotisen hinta! Eli nyt vaan sitten tekemään liikennekäytöstä poisto jos mp on POPin vakuutuksissa. Puhelinneuvonnasta saa eri vastauksen riippuen vastaajasta, mutta lukekaapa vakuutusehdot ;)
No ei minulla ainakaan katkennut POP-vakuutus, vaan irtisanoin vakuutuksen ja sain asiallisesti maksupalautuksen, keväällä sitten liikennekäyttöönotossa teen uuden vakuutuksen ja sieltä missä on halvin.
POPin sivuilla ei edes ollut muuta mahdollisuutta, kuin jatkaa vakuutus tai lopettaa se ja kukapa siitä oikeutta lähtisi käymään.

Anteeksi vaan, mutta et sitten lukenut sitä kaikkein tärkeintä, eli VAKUUTUSEHTOJA, vaan teit turhaan noin...
Lue ehtojen kohta 7.9 ja hämmästy!
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!