Kirjoittaja Aihe: Pysäköinti  (Luettu 13049 kertaa)

Lokakuu 06, 2015, 22:38:29 ip
Vastaus #15

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Paikkahan sijaitsee K-kaupan alapuolella.Sen K-kaupan jossa myös ALKO.Niin siinä on epäsymmetrinen 4-tieristeys jonka laidalla parkkeeraaminen vaatii tarkkuutta.

Helpompi on parkkeerata Mariankadulle ihan siihen Alkon (K-Market) eteen. Siinä on aina vapaita paikkoja. Eikä siellä epäsymmetrisen (?) 4-risteyksen laidallakaan niin tarkka ole. Ei Loviisassa ole parkkipirkkoja.

Siihenkin mie usein jätän jos tulen pääkadulta vaan usein tulen Ungernilta päin ja toki tiedän ettei kukaan valvo mutta kun en välitä olla niin lainsuojaton nykyään :angel:

Onhan siinä vaihtoehtoja,hallissa tai pihalla -kaikkea on kokeiltu ja nykyään vain asioin kovin harvoin siinä talossa..

Tuo musta pyöreä mollukka on siis se paikka johon mielestäni mahdun laillisesti vaikka siinä olisi ennestään jo yksi auto.Mutta enempää ei sovi.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 06, 2015, 22:49:35 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Lokakuu 06, 2015, 22:48:17 ip
Vastaus #16

Antti Jokinen

• Vieras

Onhan siinä vaihtoehtoja,hallissa tai pihalla -kaikkea on kokeiltu ja nykyään vain asioin kovin harvoin siinä talossa..

K-Marketista saa paljon erilaisia Pirkka-tuotteita edullisesti. Hammastahnaa, deodoranttia ym.

Lokakuu 06, 2015, 22:52:02 ip
Vastaus #17

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

K-Marketista saa paljon erilaisia Pirkka-tuotteita edullisesti. Hammastahnaa, deodoranttia ym.

Joo joo.Meillä Lapinjärven Koossa on huomattavasti edullisemmin kalaa ja lihaa on huomattu monesti silloin kun ei ole erityisiä tarjouksia kummassakaan.Täällä kun ei ole mikään porvarikauppa niinkuin kutsun Loviisan kauppaa.

Että tervetuloa vaan tänne ostoksille  ;D

Lokakuu 07, 2015, 09:02:20 ap
Vastaus #18

jussi koskinen

• Vieras
Tässä on kait "risteysalueen" rajat, mutta onhan se aikamoista ... jos saa sakot.

Miksi laitoit tuon yhden risteysalueen rajan keskelle risteystä?
Tuon sinun logiikkasi mukaan laitoin uuden rajan, eli tuo auto on pysäköity keskelle risteystä kuten pysäköinninvalvojakin on nähnyt.
Vaikeahan sitä on oikein pysäköidä, jos ei hahmota, missä on risteys. :D

Lokakuu 07, 2015, 11:01:47 ap
Vastaus #19

timo t.laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Itse sain, ja kaveri myös, sakon syystä että olimme pysäköineet liian kauaksi tien keskiviivasta! Joku luvaton maastopysäköinti oli nimike.., täsmälleen samalla tavalla olimme kyseisessä paikassa( MC-Hiirien tallin edessä Riihimäellä) autojamme pitäneet reilut 20 vuotta. Nyt sitten viisastuneina noudatamme lakia ja jätämme tiellä liikkujille raon mistä ei mahdu normaalia henkilöautoa leveämpi kalusto kulkemaan.
Simson 425 -57, Maico GM250 -85, Jawa 896, Jawa 640, CZ 513, TM450MX

Lokakuu 08, 2015, 18:59:50 ip
Vastaus #20

Antti Jokinen

• Vieras
Loviisan Tokmannilla kaikki on pysäköity väärin!

Lokakuu 09, 2015, 09:43:10 ap
Vastaus #21

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Talvella osaavat laittaa oikein kun ruudut on lumen peitossa...

Lokakuu 09, 2015, 10:04:25 ap
Vastaus #22

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yksityisalueella ajoneuvon ei tarvitse olla parkkiruudussa sanoi poliisi.

L&K.

Lokakuu 09, 2015, 10:53:47 ap
Vastaus #23

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Yksityisalueella ajoneuvon ei tarvitse olla parkkiruudussa sanoi poliisi.

L&K.

JuuEi.Nuo Tokmannin ja mm kerrostalojen pihoilla olevat viivoitukset on vain viitteellisiä opasteita kuinka pysäköidä.
Ei niistä voi sakottaa jos vaikka 2 ruudun päällä auto tai ei ruudussa lainkaan.
Sensijaan aina muistettava huomioida aluepysäköintikielto ja muut erillisrajoitukset pihoilla.Niiden noudattamatta jättäminen voi johtaa sakottajan kutsumiseen paikalle esim kiinteistönhoidon tai isännöitsijän toimesta.esim yksityinen pysäköinninvalvoja.
Katujen varressa olevat ruudut ja viivat sensijaan ovat "sakkoaluetta" :)

Lokakuu 09, 2015, 11:39:04 ap
Vastaus #24

Harri Kauranen

• Vieras
Itse olen kerran katajanokalla saanut sakon pysäköinnistä.Tulin aamulla töihin ja oli muutama sentti nuoskalunta.Iltapäivällä kun töistä läksin,lumi oli sulanut ja autoni oli kymmenkunta senttiä toisessa ruudussa.Mutta millä sen ruudun sillon aamulla näki.

Lokakuu 09, 2015, 11:44:31 ap
Vastaus #25

Antti Jokinen

• Vieras
Aikarajoitukset ainakin kuuluvat pysäköinninvalvonnan piiriin myös yksityisalueilla. Kouvolassa on sakotettu (pysäköintivirhemaksutettu) autoilijoita, jotka ovat jättäneet autonsa ABC-aseman parkkipaikalle koko päiväksi.

http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2015/08/05/Korian%20ABC%20muutti%20pihan%20kiekkopaikoiksi%20%E2%80%94%20sakkoja%20jaettu%20joka%20p%C3%A4iv%C3%A4/2015219387243/4

Lokakuu 09, 2015, 13:03:23 ip
Vastaus #26

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Meillä Kouvolassa käy kaikenlaisia maalaisia mitkä ei tiedä isojen kaupunkien tapoja...Meillä on tossa pihalla ihan numeroitu ruutu.Pihalle ajettaessa pysäköintikieltomerkki ja alla lukee:sallittu vain pysäköintiluvan omaaville.Ja vielä ite hommattiin varattu-merkki.Ja päivittäin on jonkun uunon kottero jätetty siihen...50 m päässä on ihan laillinen parkki.Ja toisessa suunnassa 100m.Ja lukutaitoisen näköistä sakkia,jauhonaamoja.Joku päivä minulta putoaa parvekkeelta kukkaruukku.Tai tiiliskivi...

Lokakuu 09, 2015, 13:51:19 ip
Vastaus #27

Harri Kauranen

• Vieras
Aikanaan kerrostalossa asuessa mulla oli reunimmainen paikka.Usein mun paikalla oli semmonen sininen eskortti.No kerran perjantai-iltana tulin töistä täysperävaunun kanssa ja se eskortti oli taas siinä mun paikalla.No ne paikat alko sellasesta kaivonrenkaasta ja siinä oli sellanen tukeva rautakisko paikan eessä,mikä meni koko sen paikkarivistön päästä päähän.Minäpä piruuttaan ajoin volvon ihan kiinni sen eskortin takapuskuriin ja menin himaan.Meni pari tuntia,tuli sellanen jannu ja sano,en pääse lähteen kun oot pysäköinny ton rekka-auton mun puskuriin kiinni.No minä tokasin,kyllä mä siitä lähden,mutta maanantai aamuna kello 3,30 ja siinä volvo seiso maanantaihin kello 3,30.Ei poika enää sen jälkeen pysäköinny mun ruutuun.

Lokakuu 09, 2015, 16:35:38 ip
Vastaus #28

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

..Meni pari tuntia,tuli sellanen jannu ja sano,en pääse lähteen kun oot pysäköinny ton rekka-auton mun puskuriin kiinni.
No minä tokasin,kyllä mä siitä lähden,mutta maanantai aamuna kello 3,30 ja siinä volvo seiso maanantaihin kello 3,30.
Ei poika enää sen jälkeen pysäköinny mun ruutuun.

Aivan oikein toimittu  8) ;D