Kiitos tiedosta! Se BTH kisamankku olikin yks arvaus kaverilta.
No vilikase vaan sitä Boschia kun meet B&B kaasarin kanssa Hyvinkäällä Hannun tykönä käymään.
Me ollaan arvuuteltu tuota Boschia ettei taida olla alkuperäinen minun Norton 18 1938 projektiin.
Projekti kun jäi perintönä ja meinaan rakentaa sen.....eli jos on mankku väärä menee myyntiin ja oikea etsitään tilalle.
t:reijo
Taitaa olla sama Bosch lapin läänistä joka kävi täällä minun tallisa korjuulla muutama vuosi takaperin? Minulle kerrottiin että siinä Nortonissa oli ollut Lucas paikallaan, mutta varastettu. Bosch oli hommattu jostain varastetun Lucaksen tilalle.
Tuossa Boschissa on kipinäpuoli tehty täysin uusiksi, mutta latauspuolella on Jawan säädin, koska korjausbudjetti ei sallinut hommata siihen oikeanmallista säädintä.
edit:
Jos tuo BTH on kulkenut saman Norton 18 pyörän mukana, niin se on tosiaankin venemoottorin magneetto, ostettu Kemistä romuliikkeestä varaosiksi tuohon Boschin magndynoon. Tuossa BTH:ssa ei ole liukurengasta sisällä, se on siirretty tuohon Boschiin. Lähinnä varaosa magneetto tuo BTH.