Nauraa... osaan kuvitella, olen ollut Lissabonin kulmilla "radalla Estoril 
Myö jätettiin se Lissabonin reissu väliin.Hyvää aikaa olis menny hukkaan

Naapurihuoneen kaveruksista toinen,"opettaja" pääsi bussiin mutta huonetoveri "Tampereen biljardihai" oli sammunut aamuyöllä huoneen ovea vasten käytävälle ja jäi siihen lojumaan vielä tuokioksi.
Kaloista puheenollen,mieleenjäävin herkku on puuhiilillä vastagrillatut isot sardiinit ja Vinho Verde,vihertävä raikas valkoviini.Me saatiin vaimokkeen kanssa jopa työpaikat Algarvesta mutta ei se pokka sitten lopulta kuitenkaan riittäny,sinne jäämään..
Yks autokin siinä ehdittiin upottamaan mereen.Minä luulin että onpas rantaan tehty hieno,uusi ja tasainen parkkkipaikka ja siinä oli hiekasta tehty oikein reunatkin.Ja kumma kun ei ole muita autoja.Lähettiin siitä sit johonkin en muista minne mutta takastullessa oli veden alla jo oven alareunat.
Lähellä oli joku rekka tiellä ja pyysin apua.Kuski kysyi onko vuokra-auto,minä siihen että joo.Kuski alkoi nauraa rekottamaan ja kaasutteli pois.
Uskomatonta kyllä se starttasi vielä pulputus vaan kuului vedenalta pakoputkesta.Hyvin saatin Ooppeli ylös joskin huvitti kun matkamuistot ja ostokset kelluivat vedessä lattialla

Että semmosta se on vuorovesien maassa..oli joku vuorovesiallas.
Vaimoke hirmu huolissaan miten meille nyt käy kun auto menee pilalle.Minä siihen että rauhotu hyvä ihminen,ajettiin rantatietä pitkin ja pysähdyttiin kivan näköiseen tavernaan missä hyvää ruokaa ja viintä.Silläaikaa matot sai kuivua auton katolla ja pohjatulpat löin lattiasta irti jo valmiiksi.
Seuraavana päivänä noutaja vuokraamosta ei hokannut mitään vaikka vesinorot yhä valui auton alta