Kun sitä Hylomaria laittaa niin heti ei saa kiristää kun tulee ulos, mulla oli Olumppian marakatti ja siihen tein kumimaisen tiivisteen. Luukun puolen asetoonilla putsasin ja lohkoon vaseliiniä, ei heti tiukalle vaan seuraavana päivänä. Vuosia piti kun oli kuin vulkanoitu kummitiiviste, luukkua avattiin kymmeniä kertoja ei tippaakaan öljyä vuotanut. Yhen auton koneen korjasin ku oli kansipahvi vuotanut vuosia ja syöpynyt, puhdistettiin ja kansi paikalleen ja seuraavana päivänä kiinni. Minen noista momentti avaimista tykkää, ruuvit pannaan kiinni ja kyllä sen käsin tuntee. Kertonu varmaan ennenki mutta kun menin Volvon korjaamolle ja kysyin runko laakereiden ja kierttokankien momentti niin sanottiin poika meillä pannaan ruuvit aina kiinni, oottako nähneet rengas liikkeessä momenttiavainta, joka mie tuntee oman mutterivääntimensä äänestä koska on kiinni. Jälki kiristys on sontaa jos ei ensin avaa varttikierrosta kun kitka pitää osan ruuveista kiinni, ikinä ei jälki kiristetty vaikka ohje niin sanoi, mun ekalla moottorirempalla ajettiin yli miljoona kilsaa. En tehnyt volvon urakalla joka oli 19T, viikko mulla meni ja monet asiakkaat vaati että minä teen, olivat valmiit maksamaan ylimääräistä. Saakeli jos olisin terve ruuvaisin vieläkin rekkoja, sielä oli miehiä.
Mutta vieläkin väitän että pumppu pitää hylomaarilla maiman tappiin kun työ tehdään oikein.