Kirjoittaja Aihe: Veteraaniralli-15  (Luettu 4510 kertaa)

Elokuu 11, 2015, 16:19:37 ip
Luettu 4510 kertaa

Ari Niemelä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitokset mahtavasta rallista.
Oheisessa linkissä muutama kuva mopoista
http://www.nieppi.com/n/?p=8850
Olen herra talossa ja minulla on vaimon lupa sanoa niin
http://www.ic-raiders.nieppi.com
www.nieppi.net

Elokuu 12, 2015, 12:49:49 ip
Vastaus #1

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Todella jouhevaa porukkaa oli, varsinkin pohjalaaset  :)
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Elokuu 13, 2015, 09:58:11 ap
Vastaus #2

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitokset kaikille
Vaikka ruoka ym. huolto vähän tökki , mutta ei kai kukaan uskonut että väkeä tulisi noin paljon
Teltta alueella oli mahtava tunnelma. Kiitokset kitaristeille

Elokuu 13, 2015, 12:33:27 ip
Vastaus #3

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onkohan porukan ikä jakautumasta kiinni vai mistä , kun kävimme katsomassa tapahtumatelttaa siinä klo 23.00  lauantaina niin siellä ei ollut enää ketään, ja yksi bändi vasta aloitteli. Seuraavana aamuna porukkaa lähti hyvissä ajoin pois. Ite lähdimme enne yhtätoista aamupäivällä , eikä alueella näkynyt juuri ketään. Kaverit sanoivat että kummallista kun voi rallista lähteä jo aamupäivällä

Elokuu 13, 2015, 20:30:43 ip
Vastaus #4

Arto Ahonkivi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo, mekin lährettiin aamuyhreksältä. Kotona olin siinä illalla pual yhreksän, joten siinä meirän syy aamulähtöön. Kaikki ei asu rallipaikan lähistöllä.

Elokuu 13, 2015, 21:46:10 ip
Vastaus #5

erno jaakola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Holy smoke
Me lähdettiin klo 11 espoota kohti  huippu ralli!!!!

Elokuu 15, 2015, 21:47:33 ip
Vastaus #6

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Onkohan porukan ikä jakautumasta kiinni vai mistä , kun kävimme katsomassa tapahtumatelttaa siinä klo 23.00  lauantaina niin siellä ei ollut enää ketään, ja yksi bändi vasta aloitteli. Seuraavana aamuna porukkaa lähti hyvissä ajoin pois. Ite lähdimme enne yhtätoista aamupäivällä , eikä alueella näkynyt juuri ketään. Kaverit sanoivat että kummallista kun voi rallista lähteä jo aamupäivällä

Sitä minäkin ihmettelin kun porukka katosi kesken illan, ja just kun meno alkoi olemaan tapissaan?
Eipä tarvinnut lähteä ajelemaan ennen puolta päivää. Hönkämittari näytti just ja just ajokuntoa vasta puolen päivän jälkeen. Sima tais olla vähän hapanta?  :(
 Eihän siellä sunnuntaina enää montaa ihmistä ollut siihen aikaan kun itse tein lähtöä.

Mukavaa oli. Suuret kiitokset hienon tapahtuman järjestäjille, sekä hyvälle seuralle.