Kirjoittaja Aihe: Tabletin käyttö  (Luettu 4555 kertaa)

Heinäkuu 15, 2015, 21:15:10 ip
Luettu 4555 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Meikäläinen oikeastaan vasta pikkuhiljaa on oppinut ton tabletin saloihin,mutta veikee laite se tuntuu sekin olevan.Minulla se kulkee mersun hanskalokerossa oikeastaan aina mukana ja saan siihen mersusta virtaakin,eli ei virtaongelmia edes.Mulla on tossa tabletissa nettikortti,eli pääsen vaikka mökillä sillä nettiin.Joka päivä mä sitä räplään tuola reisun päällä.Kuis muut tablettiaan käyttelee.Vielä kun oppis oikeesti sitä käyttään,kyl se on oiva laite.

Heinäkuu 15, 2015, 21:33:38 ip
Vastaus #1

Veli-matti Ikonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on ipad sekä työn puolesta Samsung Tab,en tykkää kummastakaan.Saa tihruutella näyttöä,tökkiä tikulla,pieni näyttö.
JUST vasta oppinut käyttämään kannettavaa,ikä 2viikon kuluttua 50,ei opi,ei voi mitään.

Vellu

Heinäkuu 15, 2015, 22:39:44 ip
Vastaus #2

Antti Jokinen

• Vieras
Tabletti kulkee mukana töihin laulutunneille. Kirjoitan sillä päiväkirjan ja näytän oppilaille joskus videoita, miten suuret taiteilijat saman laulun laulaa. Mukana on pieni erillinen kaiutin, jonka kautta musiikki kuuluu komeasti. Olen myös muutaman kerran äänittänyt sille laulun säestyksen ja keikalla hämmästyttänyt yleisön.

Kirjan lukeminen on kätsää tabletilla. Lukemattomia kirjoja mahtuu kerralla mukaan.  ;)
Laite myös muistaa mille sivulle nukahdin edellisellä kerralla.
Seurakuntaneuvoston kokouksiin saan pöytäkirjat ja esityslistat mukaan tabletilla.
Kitaran viritysmittari on tabletilla.
Metronomi löytyy. Ym...

Heinäkuu 16, 2015, 12:02:59 ip
Vastaus #3

Harri Kauranen

• Vieras
Sehän tässä tabletissa nimenomaan on hyvä,ei tarvi tihrustella,vaan saa tekstin niin suureks,että varmaan näkee.nytkin oon mökillä kei ussa tabletti sylissä.Mulla oli yks työkaveri ja hällä ei puhelinta ollutkaan vaan tämmönen samanmoinen seiskatuumanen samsung,niin kuin tää munkin kone on.Sillä hän hoiti puhelut ja kaikki.Sama mun pojalla,hällä on kyllä puhelinkin,mutta tablettia poikakin kulettaa kun siinä on rinnakkaiskortti,eli tabletti ja puhelin soi yhtä aikaa.

Heinäkuu 16, 2015, 23:55:37 ip
Vastaus #4

Jaakko Latvanen

• Vieras
Miun tabletissa on riittänyt koko kesän yks kirja: aloin alkukesästä tavaamaan sen volmari isohollon - vai mikä volter kilpi se oli - alastalon salia.  Illassa pääsee parraimmillaan kolme sivua, ennenkuin uni voittaa.  Ja niitä sivuja on melkein 800... hesarin äänestyksessä valittiin parhaaksi suomen kieliseksi romaaniksi!  Monikohan sitä äänestänyt on aikuisen oikeasti kirjan lukenut?
jv

Heinäkuu 17, 2015, 10:07:53 ap
Vastaus #5

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, on hankala kirja tälläsen tavan tallaajan luettavaksi, kun kertoo vaan yhdestä päivästä. Volter Kilpi oli erittäin kunnianhimoinen, ja halus olla paras alallaan ::)

Heinäkuu 17, 2015, 10:14:59 ap
Vastaus #6

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Siis yhteen päivään menee 800 sivua???Kyllä Kallio-Kalle on paperia...Toivottavasti ei löydy herran kirjoittamaa omaelämäkertaa  :P

Heinäkuu 17, 2015, 10:22:02 ap
Vastaus #7

harri ojala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo kyllä on jäänyt pöytäkoneet ja läppärit turhiksi tabletin tultua kuvioihin.

Heinäkuu 17, 2015, 11:30:54 ap
Vastaus #8

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Voi pojat !  Mulla on vaikka minkälaisia tabletteja, soikiaa, pyöriää, punasta ja valakosta,. pientä ja isoa, joka päivä niitä pitää popsia ku lääkärisetä niin määräs  :P

Ja sitte mulla on semmonen 10,5 " näytöllä oleva Samsung Tab S Tapletti ( valakonen sekin), se on kyllä hyvä peli,  4G - yhteydellä se on nopiakin kun mikä, kätevä peli netissä surffailuun ja telekkarin katteluun missä vain, ja soittaminen vaikka maailman ääriin kaikkiin lanka-ja matkapuhelimiin onnistuu 0,02 € / min maksulla, ku vain valittee oikean operaattorin, joka on vieläpä suomalainen....
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781