Nyt olis pihassa Mazda 6 käyttöön otettu 19.12.2006, bisnes malli vetokoukulla ja uudet kummit mukaan. On ilmastointi ja kaikki herkut, vanhan Mazdan annan kummipojalle, ei tonnilla vaihtoon ku uudet kummit, iskarit, jarrut, ei ruostetta ja ajettu 160000 km, sanoin kummipojalle että maksa renkaat pitkällä maksuajalla. On se vaan peli, 2,3 litranen kone ja 6 vaihdetta eteenpäin, en löytänyt kuin yhden vian. Kuskin lasin aukaisut toimii vain kuskin ikkunaan. Tietenki korjataan, kovaa tingittiin ja hinta 7000€ ja huolto päälle, enään ei ole niskat jumissa ikkuna auki ajamisesta kun ilmastointi hoitaa hommat. Mun ajot jää max 3000Km/v eli taidan pärjätä tolla pitkään, vaimo kyllä ihastu pieneen punaseen fiiuun mutta sen farkku kiiassa ei ole vetokoukkuakaan vaikka muuten oiva peli.
Oli ylhäällä ja pohja kuivahko eli massaukseen menee, saan halvalla samoilta poijilta jossa mun Busteri talvehtii talvet. Enhän mä nyt tee mitään tyhmää, pari pientä kiven iskemää konepellissä, muuten kuin uusi. Tietty takuuta saan katsastuksen yli ja vielä 150€ etukupongin seuraavaan huoltoon. Tulen saamaan ylinopeus sakkoja ku sillä ei pysty ajaan hiljaa, lähtee kuin raketti ku kaasuun koskee.