Onko se oikea jos ulkomaille myymällä saisi 1000€ ja täällä markkinat täynnä silloin joutuisi myymään 200€ tai romuttamaan
No semmosta se elämä on, kaiken omaisuuden kanssa. Joidenkin arvo nousee ja toisten laskee, täysin meistä riippumattomista syistä. Näin voi käydä kiinteistöille, pörssiosakkeille, asunto-osakkeille, harrasteajokeille, ... yms.
Yksi vaihtoehto on pitää se harrasteajokki itsellään ja nauttia siitä, eikä edes alkaa miettimään sen rahallista arvoa? Löytää sen arvon jostain muusta kuin sen euromääräisestä arvosta?
Näistä syistä en itse edes mieti mitä saisin realisoimalla noi harraste ajokit. Vaatimukset harrasteajokkien kanssa ei ole olleet korkealla, ja vielä vähempi olen odottanut niiden arvon nousua. Nautin siitä mitä ne on , ja ne on just sitä mitä olen halunnut. Ne on olleet nuoren miehen utopistisia haaveita jotka on voinut nyt aikuisiällä toteuttaa. Silloin ne oli uusia, hienoja ja tosi cooleja, ja nyt ne on vaan niitä vanhoja kotturoita.

Käyttöajokeille litteroin pelkän käyttöarvon, ja tiedän senkin että niiden arvo laskee joka yö entistäkin alemmaksi.