Minä eilen pistin mukamas kohot viimesen päälle oikeaan asentoon ja pistin uudet neulat, tarvike semmoset, eikä ala pitämään neulaventtilit sitten millään, aina joku kaasari kusasi alle. Muutama tunti unta päähän ja aamulla jatkamaan, sama lopputulos vaikka mitä teki, puhistelin ne neulan vastakappaleet ja vaihtelin niitä eikä mikään auta, hyvin kyllä piti ku sormella kohoa nosti. Sitte illan suussa pistin oikeen silimät sirrilleen ja tuijottelin niitä neuloja oikeen läheltä ja sitte vasta huomasin että eihän niissä ne kumipäät ollu kiinni mitenkään, siinähän ne neulan nokassa heilu ku kipiä hammas. No, enhän minä sitte muuta keksiny ku että liimalla kiinni, kesti sitte pensaa tai ei. Varmaan arvaattekin miten siinä käy ku semmosta kärpäsen äxän kokosta kumin palaa yrittää liimata, eihän siitä mitään tullu ku nehän oli kohta yltäpäältä liimassa kaikki hitusvinkulat. Mitä tästä sitte opimme? En tiijä opinko mitään mutta tästä lähtien minä heitän kaikki meijän taloudessa vastaan tulevat tarvikeneulat semmoseen jorpakkoon mistä niitä ei ikinä tuu haetuksi takasin että jos joskus tarvii... Suosittelen kaikkia muitakin tekemään niin.