Aha joo,sitäkin vähän epäilin vaan en googlella löytänyt tuolla nimellä kun tein pikahaun vain..Nimestä päätellen kuitenkin sama,antistaattinen materiaali.Imureissa kutsutaan Hepaksi mutta samaa paskaa se on.Sen voi kyllä puhaltaa&pestä,pitäisi kestää melkolailla ikuisesti.Mutta taitaa mennä mopotouhuissa niin sotkuiseksi ettei mahda onnistua..
Paremman puutteessa vois kelvata ihan perus makuupatja superlooni 2T bensalla kyllästettynä.
Poika ainakin teki moottorisahaan semmosen ja alkuperäinen näytti hyvn samanlaiselta-oli vain mustaa väriltään.
Kokeiltiin että ilma meni puhaltamalla hyvin läpi.Ei tietenkään liian tiuhasta kannata tehdä mutta ei ne nuo "Etolan" patjat liian tiuhaa olekkaan,minusta juuri sopivaa jos löytyy semmonen joutava 70-80 luvun matressi jostain romuista.
Ja olen minä noita neliskanttisiakin löytänyt poistomyynnistää imuripuolelta ja soveltanut moottorikäyttöön.mm B&S on jo kauan käyttänyt vastaavaa ruohonleikkureissa.Mutta ne vanhat ainakin oli paperia-kertasuotimia.
Se on eri asia löytyykö juuri noilla mitoilla ja onhan se aika sattuman kauppaa semmosta poistomyyntiä löytää

Parilla kolmella eurolla/kpl ostin kerran semmosia kantikkaita.Olen nähnyt myös kirppiksillä niitä(uusia laatikossa).