No kyllähän tuon ulkomuoto tuli siinä tutuksi. Muistan vaan että painaa se melekosesti kun sitä yrittää yhdellä kädellä paikoilleen nostaa.. Onneksi ei tullu kenenkään kintuille siinä tallin lattialla pyöriessään, ois voinu luut katkeilla 
Sitä samaa mietin että kävi tuuri että sattui olemaan niin päin.Toisinpäin ollessaan olisi tullu päälle.
Kyllä se varmaan niin on että heikompi kaveri saa nostaa hallitunkilla sen paikalleen-jos nyt vähän liiotellaan

Minä otin kerran tuon irti kun oli niin öljyssä yltäpäältä.Koneesta oli öljytikun suojaputki hypänny pois sijoiltaan ja ruikki siitä startin päälle,ja sisälle.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Vielä semmonen vinkki tuli mieleen että kun päävirtakatkaisijaa laittaa,on minusta parempi laittaa se maajohdon väliin.On muuten todennäköisesti helpompikin kaapeloida ym.
Ja paloturvallisempi kun aattelee..jos se lyhyt kaapeli akun ja katkaisijan välistä pykii maihin-ei tule oikosulkua silti.
Ja ainut paksu punainen kaapeli prätkässä kulkee akulta startin solenoidille suoraan.Sen vaan suojaa hyvin ja muihin laitteisiin lähtevä plussa -niin siihen vaikka iso sulake väliin jos haluaa pelata varman päälle.
Siinähän ei pitäisi tarvita parhaimmillaan muita kuin generaattorin lataussäätimelle ja virtalukolle menevät johdot.
Sitähän sanotaan että suutarin lapsilla ei ole kenkiä.
Minun kohdalla tuo valitettavan usein pitää paikkansa..
Mutta olen minä joskus onnistunutkin

Ei näin:

Mieluummin vaikka näin: