Kirjoittaja Aihe: Uuden pyörän käyttöönotto  (Luettu 3860 kertaa)

Huhtikuu 13, 2015, 08:48:47 ap
Luettu 3860 kertaa

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaverilla on jo vuosia ollut hallussa uusi, ajamaton Cagiva Alazzurra. Pyörä on vuosimallia (muistaakseni) -88. Tarkoitus olisi ottaa pyörä käyttöön, muttei ajoon. Kilometrejä pyörälle ei ole tarkoitus hankkia. Mittarissa olevat metrit on hankittu työntämällä.
Olisiko vinkkejä, ehkä jopa merkkikohtaisia Ducatijuttuja, joita kannattaisi pyörälle tehdä ennen käynnistysyrityksiä? Moottorihan on hihnavetoisilla nokilla varustettu Ducati, joten remmit menee ensitöiksi vaihtoon, ennen kuin konetta edes pyöritellään.
Ehdotuksia kuunnellaan.

ps. Pyörä on sinällään jouten, jos joku haluaa, voi tarjouksia tehdä minun kauttani. Raha ei ehkä ole oikea vaihdannan väline, mieluusti vaihto. Mutta kaikkia tarjouksia kuunnellaan ja välitän ne eteenpäin.

Huhtikuu 13, 2015, 17:24:22 ip
Vastaus #1

erkki kuparinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kawasaki A 1 R
      Voipi olla kinkkinen juttu  mulla on myös  88 mallinen Japanin malli rek 94 niin piti hankkia yhteneväisyys tod. että täytää vm -91
      ehdot ja nyt on menty paljon edemmäs vaatimuksissa eli täytyy täytää uuden vaatimukset onko se Euro 4 vai.

Huhtikuu 13, 2015, 20:37:12 ip
Vastaus #2

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jollen ihan väärin muista, tämä pyörä on jo rekisteröity reilun kymmenen vuotta sitten, kun on maahan haettu. Eli päästöily ei tuota ongelmaa.

Huhtikuu 13, 2015, 23:26:45 ip
Vastaus #3

Mika Komulainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Uudet öljyt, uusi suodatin. Kaasuttimien kurkkujen tarkistus, tuppaavat halkeilemaan ja uusia ei saa. Hihnat on helppo vaihtaa itse, eivätkä maksa paljon.Kohokammiot ja suuttimet puhtaaksi jos on seisonut bensojen kanssa. Mukava pikkupyörä jonka ominaisuudet parhaimmillaan yksin pikkuteillä kurvaillessa. Noita on muutamia Suomessa ja samalla koneella olevia pikkuelefantteja. Paranee väljemmillä putkilla, alkuperäiset aika tukkoiset. Maailmalta saattaa löytyä vielä 2-1 putkea jolla äänimaailma ja hengittävyys paranee.