Kirjoittaja Aihe: Autokoulussa  (Luettu 5449 kertaa)

Huhtikuu 07, 2015, 22:26:40 ip
Luettu 5449 kertaa

Jaakko Latvanen

• Vieras
Opetusluvista oli joskus keskustelua, mutta ei enää pienellä kaivamisella löytyny.  Laitan tässä linkin videoon, missä autonkoulunopettajilla (vai lieneekä peräti inssiajosta kysymys?) on sattunut mukava työpäivä.  Olikos Pauli alan miehiä, ja onkos tämmöseen törmänny?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WaAu4L2cl4c

jv
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2015, 22:39:59 ip kirjoittanut Jaakko Latvanen »

Huhtikuu 08, 2015, 08:34:12 ap
Vastaus #1

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 ;D Hyviä ilmeitä!

Onneks en ole enää! Ja kyllä niissä työpaikkani nokivasaroissa taisi enemmän kytkin kuin kumi palaa.
Nyttemminhän tuolla kaupungilla näkyy pyörivän kouluautoina TT-Audia ja muuta vastaavaa – hyvä kun ei tartte enää mukana olla...
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Huhtikuu 08, 2015, 09:07:58 ap
Vastaus #2

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Aekoenaan Rouvan sisko oli autokoulussa jossa oli harjotteluautona muistini mukkaan 325i Bemu.

Kun hiän sitten sae kortin, nii sen aekaenen elämänkunppanisa osti hälle kauppakassiksi 120 L Skootan, ja oli vahvasti sitä mieltä että kaekki autokouluautot pitäs olla Skootia, ettei oppilaat saes liijan positiivistä kuvvoo autoelusta.   :P
-pena-

Huhtikuu 08, 2015, 15:07:36 ip
Vastaus #3

Risto Nurmi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla oli autokouluautona Toyota Carina diesel. Voitte kuvitella kuinka monta kertaa Anglia sitten sammui aina liikkeelle lähdettäessä...
Risto Nurmi
sihteeri
VMPK ry

Huhtikuu 09, 2015, 21:02:13 ip
Vastaus #4

Pertti Vänskä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • ikämies.......eka satanen vasta menossa...........

Mulla oli tässä vanhassa naapurustossa muuan silloin n. 50 rouva, joka yritti inssiä kaiketi 10 krt.

Kyrpiinty lopuks itekki ja kortti jäi saamatta.
 Osas kyllä kertoo asian värikkäästi ja nauroi itse muiden mukana.
 Meinas vaan että h-lvetisti paloo rahaa hukkaan...  :)

No jopas jottain, onpas ollut hanakka nainen. On ollut sitkee poika tuo inssi , toivottavasti säilytti poikuutensa..... :laugh:

Huhtikuu 09, 2015, 21:52:23 ip
Vastaus #5

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ellen väärin muista niin 60 luvulla kun oli kova kisa ajo oppilaista kun muutkin ajo kortteja kun 18 vuotiaat niin nuoruuden kotikaupungissa oli autokouluautona mustangi, 6 koneella mutta kuitenkin

Huhtikuu 09, 2015, 22:07:41 ip
Vastaus #6

Kari Vähäkainu

• Vieras
ellen väärin muista niin 60 luvulla kun oli kova kisa ajo oppilaista kun muutkin ajo kortteja kun 18 vuotiaat niin nuoruuden kotikaupungissa oli autokouluautona mustangi, 6 koneella mutta kuitenkin

Jossain taisi olla 60-luvun Mustang autokouluautona 80-luvullakin. Muistaakseni siitä oli V8-Magazinessa juttua, taisi olla Porissa jos oikein muistan.

Huhtikuu 10, 2015, 09:21:10 ap
Vastaus #7

Arto Ahonkivi

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Jossain taisi olla 60-luvun Mustang autokouluautona 80-luvullakin. Muistaakseni siitä oli V8-Magazinessa juttua, taisi olla Porissa jos oikein muistan.
Mää olen ajanu kortin Porissa, mutta mustankia en muista. Autona mulla oli 343 Volvo, kyll se musse olis kelvannu paremmin.

Huhtikuu 10, 2015, 20:00:13 ip
Vastaus #8

Pertti Vänskä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • ikämies.......eka satanen vasta menossa...........
No jopas jottain, onpas ollut hanakka nainen. On ollut sitkee poika tuo inssi , toivottavasti säilytti poikuutensa..... :laugh:

Tarkoitin inssillä muuta kuin inssiä, mutta jos itse olisin nyt vastaavassa tilanteessa, saattaisin antautua nuorekkaalle  viiskymppiselle.

::)    Ehkä jo toisella yrityksellä....  ;)

Niin, eihän ne vehkeet juuri käytössä kulu.....useinmiten pitkä seisottaminen saattaa aiheuttaa vaurioita... :D

Huhtikuu 10, 2015, 20:54:30 ip
Vastaus #9

Kari Vähäkainu

• Vieras
Ei kai kellekään vmpk:laiselle vaan ole käynyt näin:

[ylläpito on poistanut liitteen]