Lainaus käyttäjältä: Pentti Eskelinen - Helmikuu 08, 2014, 13:06:47 ipMullon julukisena puhelimena nyt tuo Marian suosittelema Sampsunkki 271,justiisa sen takia kun se ei pienistä säekähä ja patteri kestää ihan erilaella kun nuissa hiveltävissä. Salanumeropuhelimena on sitten Nokian E7. Se on siihen hommaan ihan kelevollinen kun sitä tarvii harvemmin.Mutta luoja minua varjelkoon nuilta uuvemmilta älypuhelimilta! Sen verran oun pakosta joutunu joskus Rouvan Lumijoehin ja Sampsunkeihin tutustummaan, että tiijän ettei niitä ou mulle suunniteltu. Ps.Oes muuten joutavanpanttina joetae ehjiä Nokialaesija, 6100, 6110, 6150, 7390, C6 ja E7.Muistaakseni kaekkiin on vielä tehtaan laatikot, ja muuttii niihin mukana tulleet ohheistarpeet tallessa.Enhän minä tietysti niitä tiällä julukisesti kaapittele, vuan jos jollakii on oekeen kova puute jostae tuommosesta, nii suatampahan toki sillon jonkun jopa myyväkkii. Tuo E7 voisi kiinnostaa...onko se vielähii myynnissä ?
Mullon julukisena puhelimena nyt tuo Marian suosittelema Sampsunkki 271,justiisa sen takia kun se ei pienistä säekähä ja patteri kestää ihan erilaella kun nuissa hiveltävissä. Salanumeropuhelimena on sitten Nokian E7. Se on siihen hommaan ihan kelevollinen kun sitä tarvii harvemmin.Mutta luoja minua varjelkoon nuilta uuvemmilta älypuhelimilta! Sen verran oun pakosta joutunu joskus Rouvan Lumijoehin ja Sampsunkeihin tutustummaan, että tiijän ettei niitä ou mulle suunniteltu. Ps.Oes muuten joutavanpanttina joetae ehjiä Nokialaesija, 6100, 6110, 6150, 7390, C6 ja E7.Muistaakseni kaekkiin on vielä tehtaan laatikot, ja muuttii niihin mukana tulleet ohheistarpeet tallessa.Enhän minä tietysti niitä tiällä julukisesti kaapittele, vuan jos jollakii on oekeen kova puute jostae tuommosesta, nii suatampahan toki sillon jonkun jopa myyväkkii.
Ps.Oes muuten joutavanpanttina joetae ehjiä Nokialaesija, 6100, 6110, 6150, 7390, C6 ja E7.Muistaakseni kaekkiin on vielä tehtaan laatikot, ja muuttii niihin mukana tulleet ohheistarpeet tallessa.Enhän minä tietysti niitä tiällä julukisesti kaapittele, vuan jos jollakii on oekeen kova puute jostae tuommosesta, nii suatampahan toki sillon jonkun jopa myyväkkii.