CR:n tankoja on sitten kohtuu sarja tilattu, ne teen viikonloppuna, että vielä ehtii tilata lisää, jos on tarvetta.

Alkuperäisessä CR:n tangossa on ristipyöllys kiinnityskohdassa, se tulee nyt muuttumaan tasahakkuiseksi, kun minulla sellaiset kehrät. Vaikutus kiinnityksen tukevuuteen on sama, ellei olisi jopa hieman tukevampikin.
CR:n käyrääkin on kysytty riittävästi, koetan sitä tehdä sarjan.

Ässän tankoja saisi tilata vielä muutaman, niin tulisi nekin sitten tehtyä.
Ässän käyrään saisi olla enemmän kiinnostusta.

MM:n käyrää uudempaa olen tehnyt sarjan, että niitä kyselleille, ne ovat tulossa.
Käyrät tulee sitten maalaamattomana, että jokainen saa itse maalata miten haluaa, niin tulee varmasti hyvä.

Vanhemman MM:n käyrämalli on vielä tulossa postissa tännepäin, että siitä sitten paremmin, mutta uskoisin, että kyllä niitäkin saa, jos pistää YV:tä minulle.
Nyt uutta tietoa, oli tulossa, mutta lähettäjällä ei aivan varmaa tietoa sopiiko paikalleen. Nyt tiedustelen olisiko jollakin vastaavaa käyrää lähettää malliksi, joka sopii varmasti paikalleen, se olisi tärkeää, että saan aikaiseksi sopivaisia käyriä.
MM:n tankoja ilmeisesti löytyy markkinoilta, kun riittävää kiinnostusta ei niihin ole ilmennyt.