Okei, hyvä tietää. Nyt vuodot tuntuu kuitenkin rauhoittuneen. Myöskin vaihteensiirron sain toimimaan ja selitys ongelmalle löytyi. Kun hain pyörän, moottori vuoti öljyä solkenaan. Syynä oli kytkimen kopan tiivistepinnan väliin pudonnut käynnistyspolkimen jousen pää. Eli tiiviste rikki ja noin kolmen millin rako kopan välissä. Rapsutin tiivisteen jämät pois ja laitoin vain silikoonin. Puuttunut tiivisteen paksuus aiheutti nyt sen että vaihteensiirtovipu hankasi koppaan. Naputtelin paperista tiivisteen ja homma ok.