Nythän oli netissä ohjeet kuinka Androidin saa uuteen uskoon, piilotettu ylläpidon menu tulee näkyviin kun 5 kertaa painaa asetuksia. Varovainen pitää olla kun nämä muutokset ei palaudu tehdasasetuksilla. Ohje lienee AfterDavissa ja oli iltasanomissakin, kaverin känny nopeutui huomattavasti niillä ohjeilla.
Jakelu alkoi jo jos on joku mikrosoftin asiakas, tuli ilmo ettei mahdu mun c levylle. Se on semmonen ssd levy niin vastasin että pankaa f levylle jossa tera tyhjää tilaa, saan kuulemma ohjeet mitä mun pitää tehdä jotta onnistuu. Se asennus tekee ensin täydellisen palautuspisteen vanhasta ja ei tohon puoliteraseen enään mahdu. Mulla win ultimate ja tietenkin ware versio mutta menee kaikista aitoustarkistuksista läpi, mallia joka ei kysy mitään koodeja. Söin vuosia mikkisoftan leipää ja luvattiin käyttöoikeus kaikkiin, no eivät ole peruneet ja ex työkaverit välillä lähettää jonkun rompun. Muistan ajan kun kerran kuukaudessa tuli satoja romppuja töihin, ne oli kaikki bisnes mallia joten ei mitään numerorimpsuja tarvinnut.
Eikö ole kivaa että tietävät mun levytilan, tuo win ikkuna tehtäväpalkista ei poistu uudelleen käynnistyksessä ja mitään ei näy tehtävä ohjelmassa. Siis mulla kuten muillakin on Billin kaulapanta kiinni, tämä on vuosisadan juttu. Saa toki vuoden harkita päivittääkö, koskahan Linux tekee saman, niin puhelimessa sama kun ilmoitin senki.