Kirjoittaja Aihe: Google ryttyilee...  (Luettu 9325 kertaa)

Maaliskuu 07, 2015, 12:23:17 ip
Vastaus #15

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On niitä pyhäinkuvia joskus työkoneessakin nähty...

Yhdellä kaverilla oli aikoinaan AutoCadin "Genius"-versiossa niitä pikanappuloita
hieman lisää itse tehtynä-koko ruutu neljässä rivissä näytön ympäri semmoisia lutikan kokoisia
pikanäppäimiä-jokainen kai merkitsi jotain toimintaa...kaveri kehui niin
käteväksi,kun joka toiminnalle oli oikein pikavalintanappula.

Itse näin siinä ruudussa vain jokusen sata kappaletta samannäköisiä valko/puna/mustia
täpliä.  Ja taisinpa mainita,että jos minulla tarvitsee olla töitä tehdäkseni jokaiselle cadin
toiminnalle pikanäppäin-vaihdan kyllä alaa. Ei niin kiire voi hommissaan kellään olla,että
ei tule toimeen ilman pariasataa nappulaa-tai kahta näyttöä käynnissä pöydällä yhtä
aikaa,kuten usein monilla nykyään näkee...

Mutta tämä nyt ei kuukleen liittynyt...muuten vaan mutisin-reliikki kun alan olla itsekin.

t. Markku

Maaliskuu 07, 2015, 12:28:55 ip
Vastaus #16

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Eikös se mene sinne ihan vaan hiirellä viemällä? Minen mittään tosissaan ymmärrä tietotekniikasta, mutta kun äsken kokeilin viedä tämän "Yleistä keskustelua" sinne palkkiin, niin hiirellä kiinni, ja sinne meni ihan keposeen hivauttamalla.
No meneehän se sinne,sadetutkan justiin lisäsin.Minulla vain ei ollu oletuksena uudessa selaimessa päällä koko kirjanmerkkipalkki vielä.Kun arkailin aluksi jos se vie liikaa työpöytätilaa koska näytön tarkkuus oli alussa pitkään väärä ja kaikki näyttii liian suurelta.Vaikka minulla huono näkö onkin niin joku raja sentään.
Nyt voi alkaa sitä rakenteleen pikkuhiljaa..Kiitoksia vihjeestä :)

Maaliskuu 07, 2015, 12:39:01 ip
Vastaus #17

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tuon näkönen siitä nyt tuli.VMPK:lle ei näköjään tule mitään ikonia tai avatarta automaattisesti.Sadetutkalle tuli.
Ja yläreunassa näkyy se Googlen hakukenttä missä lukee Joensuu "Pielinen".

Kuva on suttunen mutta hyvä vaan-ette nää kaikkia yksityisyyksijä  :D