Kirjoittaja Aihe: Hiljainen lähtö  (Luettu 8798 kertaa)

Maaliskuu 03, 2015, 09:04:51 ap
Vastaus #15

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Oliko Erkillekin kertynyt reilussa 30 vuodessa pukukaappiin jätesäkillinen roinaa niinkuin minulle?Hanskoja,kolmioavaimia,rättejä ja riepuja,kirjallista materiaalia,purettuja taskulamppuja,vuonna -83 vanhentuneita littania pattereita yms.säilyttämisen arvoista?? ;)

Maaliskuu 03, 2015, 09:28:36 ap
Vastaus #16

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Minun kaappi oli aika vähällä käytöllä, tuskin edes joka vuosi sinne kurkistin. Lukkoakaan ei koskaan ollut, pyyhe taisi olla ainut sisältö. Yllätys siellä oli kuitenkin tarjolla kun aikaisemmin eläkkeelle jäänyt ystävä oli tyhjentänyt omansa minun kaappiin...

Napahulluna on hyvä olla.

Maaliskuu 03, 2015, 10:00:07 ap
Vastaus #17

Jaakko Latvanen

• Vieras
Perikunnalta ommiin nimmiin hankittua kesäpalatsia lyötiin lihoiks vuoskymmeniä sitte, ni sieltä kanssa paljastu vastaava lankomiehen "kirjasto".  Annettii kaupantekijäisinä. Mites Erkki, kuletitko kottiin eläkepäivien Ratoks, vai panitko vahingon kiertämää?
jv

Maaliskuu 03, 2015, 10:11:25 ap
Vastaus #18

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Nostin tuonne verstaan parvelle velivainaan "perintöjen" viereen. Niitä on toinen mokoma.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2015, 10:13:20 ap kirjoittanut Erkki Korhonen »
Napahulluna on hyvä olla.

Maaliskuu 03, 2015, 14:56:36 ip
Vastaus #19

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onko veturinkuljettajan työ niin helppoa että siinä ehtii harrastamaan noita käsitöitäkin ? Rattiahan siinä laitteessa ei käsittääkseni ole, mistä ohjata ?