Kirjoittaja Aihe: Historiatodistus rekisteröintiin?  (Luettu 11289 kertaa)

Helmikuu 27, 2015, 18:30:34 ip
Vastaus #15

esa kakkuri

• Vieras
Taidanpa minäkin laatia vapaamuotoisen dokumentin jossa on nuo Esan dokumentin tiedot. Paitti sosiaalidemokraattitunnuksen jätän kyllä laittamatta.

Tarvitaanko noi todistajat oikeasti?

Mitä turhaan sitä ite rustaamaan -tuossa hyvä valmis pohja...voihan sen sdp tunnuksen siitä pois jättää :P
Mulla muuten kerran kävi niin että myymäni mopon-tuolla paperilla- uusi omistaja soitteli perään ja kyseli todistajien henkilötiedot ja
osoitteet. Oli tuolla Tzadin päässä kuulemma konttori vaatinut.
Sitten kelpasi...
Mutta on ne sinne hyvä laittaa heti...säästyy siinä kulkemiset ja herrrmot.

Helmikuu 28, 2015, 07:22:56 ap
Vastaus #16

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573

Mitä turhaan sitä ite rustaamaan -tuossa hyvä valmis pohja...
Jos myyjä ei ole tievossa, niin keksitkö siihen jonku vai jätätkö tyhjäksi? Minäkin olen tuota yhtä mopoa rekisteröimässä, mutta kuka sen mulle möi, ei ole aavistustakaan enää.

Helmikuu 28, 2015, 10:44:55 ap
Vastaus #17

esa kakkuri

• Vieras

Mitä turhaan sitä ite rustaamaan -tuossa hyvä valmis pohja...
Jos myyjä ei ole tievossa, niin keksitkö siihen jonku vai jätätkö tyhjäksi? Minäkin olen tuota yhtä mopoa rekisteröimässä, mutta kuka sen mulle möi, ei ole aavistustakaan enää.

Naapuri on myynyt mulle joskus mopon... leikisti tai joku hyvä kaveri(jos ei muuta keksi) ;D, mutta ei kerrota kenellekkään sitä :police
Näitä sattuu...

Helmikuu 28, 2015, 12:57:14 ip
Vastaus #18

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Minä kirjotin tässä joku vuos sitte paperin että oon ostanu mopon noin vuonna 1985   rompetorilta joltain kaverilta jonka nimee en ees kysyny  jonka jälkeen mopo on seissy varastossani pölyttymässä kunnes nyt tuntu että voishan tuon rekisteröidäkkin. Hyvin kelpas insinöörille.
HANE