Kirjoittaja Aihe: Puutteessa olijat  (Luettu 59343 kertaa)

Huhtikuu 15, 2015, 20:58:05 ip
Vastaus #90

Kari Vähäkainu

• Vieras
Heh,
tämän ketjun luettuani en yhtään ihmettele, että olette puutteessa...
Ainakin täällä Turussa me naiset arvostamme erityisesti hyviä käytöstapoja ja kädentaitoja. Täällä autetaan naista hädässä; jos on esim. motskarin kanssa teknisiä ongelmia.
Ja hormonit meillä naisillakin on; vähän erinimiset vaan kuin teillä miehillä.
Olivathan nuo hauskoja juttuja...

Puutteessa olo on yksilöllistä. Toinen kokee puutteeksi jos ei saa joka päivä, toinen taas laulelee tyytyväisenä: ekan kerran sain vuonna 75 ja heti perään 86...

Kyllähän minäkin olen herrasmies; en koskaan lyö naista. Varoittamatta. Hieno mies siis, kertakaikkiaan hieno mies.

Huhtikuu 15, 2015, 21:02:29 ip
Vastaus #91

Tiina Linna

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu, Mika, pitää paikkansa. Ja miehissäkin on naishormonia (estrogeeni).
Joissakin jopa siinä määrin, että rinnat kasvavat.

Kemiasta siinä parisuhteessakin usein on kysymys; mannapuuroa ja mansikkaa.

Huhtikuu 15, 2015, 22:21:50 ip
Vastaus #92

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä se on tattaripuuro joka hormoonit hyrräämään niin että suorastaan hirvittää. Sitä kun pari lautasellista vetää naamaan ennen baariin lähtöä niin jo vain saa muijat kyytiä tanssilattialla. Pääsiäisenä koitin pari ropposellista mämmiä kokeeksi ottaa alle, mutta vaikutus ei ollut läheskään samanlainen. En tiedä, liekö keliakia sitten.

Huhtikuu 15, 2015, 22:29:36 ip
Vastaus #93

Antti Jokinen

• Vieras

Puute ja puute, kaikki on suhteellista ja ikään sidottua.

Lauma eri-ikäisiä miehiä oli joenrannassa aikaa viettämässä.
 Vastarannalle pölähti vähäpukeisia naisia samoissa aikeissa.

Parikymppinen mies sukelsi oitis ja lähti uimaan vastarannalle.
 Kolmekymppinen huuteli perään ja kyseli onko vesi kylmää ja lähti kahlailemaan rannassa.
 Nelikymppinen sano, että haetaan vene ja soudetaan sinne, kunhan on makkarat syöty.
 Viiskymppinen sano, että kyllä me ne täältäkin nähdään.
 Kuuskymppinen makasi hiekalla, röyhtäisi, pieraisi ja käänsi kylkeä....

Että semmoset tarpeet....

Ei pidä paikkaansa.
Kuuskymppinen vanha pieru osaa arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä paremmin kuin parikymppinen. Osaa ottaa huomioon partnerin toiveet paremmin kuin aikaisemmin. Nauttii seksistä enemmän kuin nuorempana...

Huhtikuu 16, 2015, 06:02:18 ap
Vastaus #94

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minähii muistelen vielä Antin laella kaeholla sitä kun olin kuuskymppinen, vuan ne aejathan on meillä Antin kanssa jo takanapäen. :-X
-pena-

Huhtikuu 16, 2015, 10:54:54 ap
Vastaus #95

Tarja Montonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ne kysyntä ja tarjonta vaan aina kohtaa toisiaan hyvistä yrityksistä huolimatta.
 Minäkin läpi vuosikymmenten olen suoraan kysyjille vastannut, että totta kai kunhan ensin tiskaat ja siivoat meillä.
Jotenkin se kyselijä on siitä joka kerta vaivihkaa hivuttautunut tiehensä saman tien, vaikka kuinka iloisesti olen hymyillyt. Että liekö se puutekaan sitten niin kovin todellista.

Naistentanssejakin kokeilin. Ei ehtinyt miettiä koskaan, että kuka sitä mahtaisi olla suopea kutsulle, kun jo joku motoristitoveri kävi pöydästä hakemassa – sillä toiveella josko joku Nainenkin sen jälkeen erehtyisi kiinnostumaan kun ensin pääsisi taitojaan esittelemään.
Saatille pääsy sieltä naistentansseista oli kyllä helppoa. Monesti oli tarjokkaita ihan rivissä, kun ne samaiset motoristitoverit ja oman kylän pojat pyytelivät kyytiä.
Jotenkin nekin kyselijät siitä menivät suoraan kotiin murjottamaan, vaikka kuinka iloisesti hymyillen lohduttelin,  että älä sure, kyllä varmasti jo enskerralla sinua hakee joku sellainen ihan ihmisen näköinenkin ja ei ei, ei tartte antaa bensarahaa, minä vasta tankkasin tämän auton tänään.

Huhtikuu 16, 2015, 11:20:09 ap
Vastaus #96

Antti Jokinen

• Vieras
Minähii muistelen vielä Antin laella kaeholla sitä kun olin kuuskymppinen, vuan ne aejathan on meillä Antin kanssa jo takanapäen. :-X

Muistat kuitenkin?  ::)

Huhtikuu 16, 2015, 12:40:29 ip
Vastaus #97

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On sitä aikoinaan pärjätty hitaimmillakin seuduilla ihan hyvin! Täytyy vain olla sana hallussa.

"Olen vähäpuheinen mies Pispalasta. Ehdotan yhdyntää."

Huhtikuu 16, 2015, 14:46:21 ip
Vastaus #98

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Muistat kuitenkin?  ::)

No kyllähän minä nyt sinut muistan, en kae minä nyt vielä niin hömelö kuitenkaa ou etten muistas.
Etkös sinä oukkii se sama Antti Perskompöölestä, tae aenakii jostae sieltä suunnasta, joka laetto mulle syntymäpäevälahjaks sen Kamppiinaputelin?
Reilun kuukauvven piästä oes muuten tuas uuvet syntymäpäevät, että niinkun vihjeeks vuan! :P
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2015, 14:48:20 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Huhtikuu 16, 2015, 21:17:43 ip
Vastaus #99

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Kyllä se on tattaripuuro joka hormoonit hyrräämään niin että suorastaan hirvittää. Sitä kun pari lautasellista vetää naamaan ennen baariin lähtöä niin jo vain saa muijat kyytiä tanssilattialla. Pääsiäisenä koitin pari ropposellista mämmiä kokeeksi ottaa alle, mutta vaikutus ei ollut läheskään samanlainen. En tiedä, liekö keliakia sitten.

Perinne ruuista puheen ollen kannattaa käyttää talkkunaa. Muutama kunnon lusikallinen kuiviltaan just ennen tarinan vääntöä.
 Kaneli on myös hyvä kun ei haise henki niin viinaksille jos on ottanut rohkaisua.

Muutama mentos poskiin ennen kossukolaa vie myös viinan hajua tehokkaasti. Tytöt ei tykkää jos haisee kovin viinalle. :)

Huhtikuu 16, 2015, 21:35:52 ip
Vastaus #100

Antti Jokinen

• Vieras

Etkös sinä oukkii se sama Antti Perskompöölestä, tae aenakii jostae sieltä suunnasta, joka laetto mulle syntymäpäevälahjaks sen Kamppiinaputelin?

Voi sentään tätä meidän Penttiä. Muistaa viinapullon vuoden takaa, muttei ihanaa seksiä 60-senä. Pitäiskö jo huolestua?

Huhtikuu 16, 2015, 21:55:38 ip
Vastaus #101

Stefan Holmström

• Vieras
Lainaus
Voi sentään tätä meidän Penttiä. Muistaa viinapullon vuoden takaa, muttei ihanaa seksiä 60-senä. Pitäiskö jo huolestua?

Tässähän tulee kiire kasvaa 60seksi, jos se niin kivaa on (silloinkin)  ;)

Lainaus
Kaunopuheiden ym turhan hörhelön sijaan painatin itselleni nipun käyntikortteja suunnilleen seuraavanlaisella tekstillä.

Käyntikortit toimi. Tai ainakin toimivat 90-luvulla, kun mulla niitä oli, ei ihan samalla tekstillä, mutta melkein...