Kirjoittaja Aihe: Autostereoista  (Luettu 14836 kertaa)

Helmikuu 15, 2015, 15:14:22 ip
Vastaus #30

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla kanssa on mersun alkuperäisiä radioita parikin kappaletta.Tossa mun henkilömallissa ja tuola tallin kaapissa.Kummassakin lukee mescedes bents,eli alkuperäisiä ovat.Mutta kun ne on kasettikoneita.

Helmikuu 15, 2015, 21:55:07 ip
Vastaus #31

Kari Vähäkainu

• Vieras
Nykypäivänä voi kuunnella musaa mp3-soittimelta tai muistitikulta millä tahansa autosoittimella kunhan siinä vaan on radio. mp3-sotin tai tikku kytketään fm lähettimeen joka tökätään tupakansytytinliitäntään ja radio viritetään samalle taajuudelle fm lähettimen kanssa. Pääsee nauttimaan just sellaisesta musasta kuin haluaa ja soundi on nostalginen.

Helmikuu 15, 2015, 22:16:48 ip
Vastaus #32

Henri Riekki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pari vuotta sitten minulla oli kasettimankan kaverina tuollainen fm -lähetin, jolla pystyi myös loihtimaan V8 -soundit autoon. V8:n hörinä kuului kaiuttimista ja muuttui kierrosten mukaan melko todentuntuisesti, laite osasi haistella moottorin kierrosluvun sytkäriliitännän kautta. Taisi olla Sound Racer nimeltään se laite, melko äkkiä siihen kyllästyi ja taisin antaa sen jollekin kaverille kun jäi uudemman soittimen myötä tarpeettomaksi.

Helmikuu 15, 2015, 23:26:22 ip
Vastaus #33

Kari Vähäkainu

• Vieras
Pari vuotta sitten minulla oli kasettimankan kaverina tuollainen fm -lähetin, jolla pystyi myös loihtimaan V8 -soundit autoon. V8:n hörinä kuului kaiuttimista ja muuttui kierrosten mukaan melko todentuntuisesti, laite osasi haistella moottorin kierrosluvun sytkäriliitännän kautta. Taisi olla Sound Racer nimeltään se laite, melko äkkiä siihen kyllästyi ja taisin antaa sen jollekin kaverille kun jäi uudemman soittimen myötä tarpeettomaksi.

Mulla on just sama laite. Se murina on paljon mukavampaa jos autossa on pari subbaria, saa äänten lisäksi myös tärinän.