Vanhaa on vasta 70-lukuinen.. Parissa minun autossa oli vielä viime vuonna nuppimankat, missä ei herätejohdoista ollut tietoakaan. Ajattelin että aloittajalla on myös sen ikäluokan auto, ettei siihen alkuperäisiä stereoita viritellessä olisi laitettu herätettä.
Niinnojoo.oot oikeessa..kai nää sitten on uusia nää mun kasarivehkeet.Taas erehdyin luulemaan että mulla kaikki tekniikka täällä on niin wanhaa

No,kieltämättä paatissa mulla on varmaan sit ysärimankka koska siinä oikein irrotettava etupaneeli.Mut sen ostinkin halavalla,mustalais-Karilta tietty.Ja tais tapahtua kyllä 2000 luvulla vasta.
Yks soitin esim Pioneer löyty kerran Länsi-Pasilasta lumihangesta ratikkakiskojen läheltä.
Siinä oli vaan semmonen vika että muovinen hammaspyörä haljennyt eikä kääntänyt enää äänipäätä kasetin lopussa.Autoreverse siis.Niitä mulla on 2 kpl ja molempiin saa lisävahvarin DIN pistokkeella.Pikaliima on pitäny rattaan koossa näihin päivään saakka.Se oli joskus 90 luvun puolivälin jälkeen kun löysin sen.On noi merkkivehkeet vaan vahvoja.
Ja se on nyt vintillä merkkikohtaisine lisävahvistimineen,jos tulee tarvetta joskus..möin nimittäin auton pois siitä mutta kajarit tietysti annoin mennä kun upotetut 4 kpl niin ois jääny reikiä vaan.Nykysessä autossa onkin vaan 8 reikää tyhjänä plus soittimelle tai jukeboxille mille lie joku jumalattoman suuri aukko takana.Ikinä mahollisuutta hommata niihin reikiin täytettä.
Päättelin että joku jantteri oli kyllästyny siihen Pioneeriin kun kasetti ei vaihtanu puolta ja lempannu toosan ikkunasta ulos juuri silläkohtaa.
Tuskin se nimittäin kuuma oli,koska lumi ei ollu sulanu silläkohtaa