Auton vesiletkusta olen noita tehnyt.Mustakin varmaan siinä kestää.En ole koskaan huomannut että bensa sulattaisi mustaa nitriilikumia.
Jos haluaa todella kuumankestävää,sitä on sinisenä(silikonia).Mutta se ei löydy euroautojen varaosaliikkeistä vaan Amerikkalaisten..ja väri ei sopisi kai sinun pyörääsi-tai olihan siinä kyllä sitä kommunistinsinistä jo muutenkin

Kaupasta en ole kyllä niitä ostanut vaan käytetyistä leikannut koska niissä usein on sopivasti mutkaa tai kaarta.
Jos ei muuta onnistu saamaan,voi tavallinen 0,8mm tiivistepaperikin jotenkin mennä.
Mielellään se saisi kumminkin olla tukevampaa sorttia niin ei tarvitse käyttää tiivisteliimoja välissä.Sinne ei paranisi laittaa semmoista,voi osiltaan liueta bensaankin..joskus niissä on myös todella paksu välilevy bakeliitin näköistä tavaraa ettei lämpö siirry pytystä kaasariin.Plus ne tiivisteet molemmin puolin.
Se voi sitten olla että autotarvikeliikkeistä on hankala löytää mitään tee-se-itse tiivistepahveja nykyisin.Minä aikanaan etsin Porvoosta enkä saanut.Sanoivat ettei sitä kukaan nykyään tarvitse.Sielläkin joku viitisen semmosta kauppaa kävin lävitse sekä Etrassa myös kävin.
Minulla kumminkin on hyvin vanha perintölaatikko josta olen useimmiten saanut tehtyä pieniä pakoputken ja imuputken tiivisteitä.On kuumankestävää Glingeriittiä ja nykyään kiellettyjä asbestipitoisia pahvejakin.Mutta sitä tavallista paperia ei enää paljoa ole.